|
Статистика |
|
|
|
|
|
|
| | |
|
В разделе материалов: 221 Показано материалов: 31-40 |
Страницы: « 1 2 3 4 5 6 ... 22 23 » |
Якщо створюється якась структура в Інтернеті, то вона повинна вирішувати конкретні завдання, а при роботі з цільовою аудиторією Web-сайту найголовніше завдання - зробити так, щоб відвідувачі знову і знову поверталися до вашого представництва. Тому дослідження інструментарію роботи з аудиторією Web-ресурсу є досить актуальним. У статті розкрито деякі особливості роботи з користувачами Web-ресурсу, а також систематизовано основні інструменти роботи з нею. |
Тестувати веб-ресурс по всіх параметрах і відповідно до вимог до даного сайту задача об’ємна (Аналіз швидкості завантаження сайту, аналіз самої завантаження сайту, перевірка валідности CSS, перевірка валідности HTML, аналіз посилань і їх взаємодії ,тест сайту на мобільність, пошук плагіату тексту, зворотні посилання, докладна інформація про сервер, дані WHOIS домена і ін.), але дуже важлива. |
Багато хто знає, що існують різні способи захисту інформації. А від чого, і від кого її треба захищати? І як це правильно зробити? Принципи захисту інформації в Інтернеті засновані на тому, щоб виключити або, принаймні, ускладнити можливість підбору адекватного методу для перетворення даних в інформацію. |
Протягом останнього десятиліття фахівці в галузі світової економіки усе більше відзначають тенденцію зсуву грошового потоку в сферу електронного бізнесу – комерції в Інтернет, що підтверджує факт величезного впливу Інтернет-технологій на глобальні світові економічні процеси. У статті висвітлено переваги використання Інтернету в комерційній діяльності, проблеми та перспективи розвитку комерційної діяльності в Інтернеті. |
Основні аспекти торгової моделі ведення бізнесу в Internet. |
Шановні ! Будь ласка, не пишіть слово "Антотація" в
назві і короткому змісті матеріалу. Називайте так, як звучить назва
вашого дослідження або як називають звичайні статті ! Ваш матеріал
буде доступний іншим відвідувачам після премодерації, тобто попереднього
перегляду ... Адмін001 )
|
Засоби розповсюдження рекламної інформації в інтернет |
У даній роботі подана основна інформація з приводу впровадження
інтернет-маркетингу в компанії та вимірювання ефективності
функціонування останнього. Так, зараз гостро поставлено питання щодо
отримання максимальних прибутків організацією за понесення мінімальних
витрат, тому цілеспрямоване використання коштів на розроблення шокуючої
рекламної компанії чи власного сайту є невід’ємною складовою фінансової
стратегії. Тому актуальність даної теми полягає у накопиченні
інтерактивних та універсальних знань з приводу ефективного проведення
маркетингової політики для отримання максимального прибутку.
|
З кожним днем все більше і більше інформації розміщується в глобальній
мережі Інтернет, щодня з’являються нові користувачц, які через декілька
днів не уявлятимуть життя без Інтернет, проте багато хто не
здогадується, які злочини там відбуваються. Завжди з розвитком
корисних речей побічно відбувається розвиток шкідливих... |
Існує декілька принципів розміщення реклами у пошукових системах.
Найбільш популярним, я вважаю, зараз є контекстна реклама, яку можна
зустріти на відомих всім користувачам пошукових системах Google,
Rambler, Yandex, Meta і т.ін. |
| |
| | |
|
|
Радио 101 |
|
|
|
|