|
Статистика |
|
|
|
|
|
|
| | |
|
Тестування Інтернет-ресурсу
Основна мета нашої роботи полягала в тому, щоб пояснити чому так важливо проводити тестування Інтернет-ресурсу і для чого конкретно це робиться на сьогоднішній день. Тестування власного Інтернет-ресурсу необхідно проводити для того, щоб побачити та врахувати певні недоліки сайту, для того щоб усунути та вдосконалити його для користувачів. Можемо розглянути ситуацію, наш сайт переглядають декілька користувачів, які використовують різні браузери. Оскільки ми маємо справу с різними браузерами, необхідно враховувати сумістність з ними. Браузери можуть одні і ті ж елементи розмітки або правила CSS інтерпретувати по-своєму, внаслідок чого деякі користувачі можуть побачити вміст не так, як замислював розробник. Тестувати Інтернет-ресурс по всіх параметрах і відповідно до вимог до даного сайту задача об’ємна. Як правило, виконуючи тестування Інтернет-ресурсу, розглядають такі параметри: - аналіз швидкості завантаження сайту; - повний аналіз завантаження сайту; - перевірка валідности CSS; - перевірка валідности HTML; - аналіз посилань і їх взаємодії; - тест сайту на мобільність; - пошук плагіату тексту; - зворотні посилання; - докладна інформація про сервер; Основним завданням нашої роботи було розглянути на конкретному прикладі тестування Інтернет-ресурсу. В нашій роботі був протестований офіційний сайт Київського Національного Економічного Університету імені Вадима Гетьмана за допомогою популярних тестерів-аналізаторів: - http://webo.in/ - http://www.bname.ru/ - http://jigsaw.w3.org - www.alexa.com
|
Категория: Интернет-маркетинг | Добавил: Max (11.12.2010)
| Автор: Шаталов Максим
|
Просмотров: 979
|
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
| |
| | |
|
|
Радио 101 |
|
|
|
|