|
Статистика |
|
|
|
|
|
|
| | |
|
В разделе материалов: 221 Показано материалов: 1-10 |
Страницы: 1 2 3 ... 22 23 » |
Готовы ли вы хотя бы на день отказаться от Интернета: от друзей в Facebook, от Twitter, свежих новостей и электронных покупок?
|
Поучительная история о том, что не стоит доверять свои персональные данные любым, даже "самым надежным" финансовым структурам! |
Визначення цільової аудиторії - основне завдання на початку кампанії з
розкручування і просування будь-якого Інтернет-русурсу. Існують декілька
способів досягнення цієї цілі, також існують дуже багато факторів, які
необхадно враховувати при цьому. Визначення цільової аудиторії
Інтернет-ресурсу є дуже важливим та відповідальним завданням, оскільки
дає змогу ще на етапі розробки сайту здійснити його коригування або
зробити його абсолютно нове обличчя. Без визначення цільової аудиторії
немає сенсу створювати Інтернет-ресурс.
|
Дана робота розглядає основні засоби захисту від комп'ютерних злоченів, системи їх виявлення і запобігання, а також на формування відповідної правосвідомості користувачів Internet. |
Дана тема є досить актуальною у наш час, оскільки корпоративні портали - одне з нових віяній у розвитку інтернет-технологій та оптимізації бізнес-процесів компанії. |
Анотація до реферату "Принципи створення корпоративних Інтранет-мереж" |
XML-протоколи у корпоративних мережах |
Актуальність дослідження полягає в тому, щоб розкрити деякі можливості ведення бізнесу через електронну мережу. |
Вибір системи управління змістом інтернет-ресурсу |
На сьогоднішній день по всій мережі інтернет розташовані сайти,виконані,на вищому рівні – завантажуються швидко, гарні зовні, мають зручні функції навігації, чітко викладену та розмежовану у розділи інформацію. Саме такі сайти наче заманюють нас відвідати їх навіть якщо інформація,розміщена там, не задовольняє наші інтереси. |
| |
| | |
|
|
Радио 101 |
|
|
|
|