|
Статистика |
|
|
|
|
|
|
| | |
|
Торгова модель ведення бізнесу в Internet.
Чи знаєте Ви, що взагалі являє собою поняття «бізнес-модель»? Бізнес-модель – це спосіб, завдяки якому певна компанія (фірма, підприємство тощо) отримує засоби для існування, прибутку та подальшої модернізації. Як нам вже відомо, існує 9 бізнес-моделей (посередницька, рекламна, інформаційна, торгова, виробнича, партнерська, комьюніті, передплатна, по споживанню), але я пропоную детально розглянути лише одну з них – торгову. Торгова модель ведення бізнесу в Internet здійснюється шляхом різноманітних оптових та роздрібних операцій з купівлі-продажу товарів і послуг за допомогою певних аукціонів, прайс-листів тощо. Загалом, вищезазначений метод ведення бізнесу в Internet є для України досить новим та знаходиться на стадії розвитку. Типовим та найбільш розповсюдженим представником даної моделі є саме Internet-магазини. На даний момент за їх допомогою ми можемо купити будь-що навіть не виходячи з дому (починаючи з поповнення рахунку мобільного телефону і закінчуючи оплатою банківських рахунків). Але, на жаль, порівнявши українські Internet-магазини з закордонними (навіть з найближчим нашим сусідом – Росією), не важко дійти висновку, що вони значно відстають за обсягами та темпами продажів як на закордонному ринку, так і навіть на власному (наприклад, за даними магазинів різноманітної літератури). На завершення хочу додати, що саме торгова модель ведення бізнесу в мережі Internet є однією з найбільш перспективних та ефективних у наш час. Правильне її «просування» та використання на українському ринку дасть змогу значно розширити його (ринок) як на території нашої держави, так і за кордоном.
|
Категория: Электронный бизнес | Добавил: pxnr07 (10.12.2010)
| Автор: Буняк Дмитрий Александрович
|
Просмотров: 856
|
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
| |
| | |
|
|
Радио 101 |
|
|
|
|