Воскресенье, 22.12.2024, 17:07
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Электронный бизнес

Комерційна діяльність в умовах Інтернет-ринку
На сьогоднішній день торгівля в Інтернеті стала одним з наймогутніших сегментів національних економік. За останні роки використання Інтернету в багатьох країнах світу стало повсякденною нормою ділового життя та цивілізованим способом спілкування. Це зумовлено перевагами комерційної діяльності на інтернет-ринку, серед яких відносно невеликий об’єм вкладень для виходу на ринок; глобальний характер ринку; зниження витрат на оформлення угоди та її подальше обслуговування; цілодобова доступність ринку; низькі витрати обігу.

Інтернет-магазин – перспективна форма електронної комерції, оскільки його основу складає роздрібна торгівля, орієнтована на досить широку аудиторію кінцевих споживачів. Перевагами інтернет-магазину є: забезпечення користувачів інформацією про товари і послуги, цілодобова робота, повна автоматизація діяльності компанії, індивідуальний підхід, підтримка постійних зв'язків, більша кількість товарів і послуг, використання додаткових рекламних можливостей та стимулюючих маркетингових акцій.

Водночас недоліками інтернет-магазину є віртуальність контакту з реальними товарами, низька швидкість виконання замовлень, заплутаність і громіздкість Інтернету, низький рівень довіри клієнтів і надійності.

За останні декілька років оборот електронної комерції в Україні зріс у 10 разів, що свідчить про популярність цієї діяльності і значні перспективи розвитку. У розвитку електронної торгівлі в Україні спостерігаються такі тенденції: зростання кількості користувачів Інтернетом, обсягів продажу комп’ютерів, збільшення кількості домашніх компаній. Це сприятиме подальшому розширенню ринку комерційної діяльності в Інтернеті.

Проте в Україні розвиток ринку електронної комерції гальмують такі фактори, як відсутність законодавчої бази, слабо розвинена національна система електронних платежів, низька ефективність більшості існуючих українських торгівельних майданчиків, низький рівень проникнення Інтернету (особливо в регіонах), відсутність правового захисту споживачів та користувачів електронною комерцією.

Отже, компанії, які працюють у галузі електронної комерції, отримують нові широкі можливості для свого розвитку і новий перспективний ринок, оскільки використання технологій Інтернет в комерційній діяльності надає такі можливості: вихід на всі ринки світу; безперебійна робота бізнесу; скорочення витрат; можливість здійснення платежів через Інтернет; скорочення витрат на рекламу і маркетингові заходи; мобільність бізнесу.

Жорнік Катерина, 2 група 6503

Категория: Электронный бизнес | Добавил: s6503d2_086046 (11.12.2010) | Автор: Жорнік Катерина, 2 група 6503
Просмотров: 1244
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz