Воскресенье, 22.12.2024, 12:26
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Интернет-маркетинг

В категории материалов: 42
Показано материалов: 1-10
Страницы: 1 2 3 4 5 »

Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Визначення цільової аудиторії - основне завдання на початку кампанії з розкручування і просування будь-якого Інтернет-русурсу. Існують декілька способів досягнення цієї цілі, також існують дуже багато факторів, які необхадно враховувати при цьому. Визначення цільової аудиторії Інтернет-ресурсу є дуже важливим та відповідальним завданням, оскільки дає змогу ще на етапі розробки сайту здійснити його коригування або зробити його абсолютно нове обличчя. Без визначення цільової аудиторії немає сенсу створювати Інтернет-ресурс.

Интернет-маркетинг | Просмотров: 1413 | Author: Олександр Балушок | Добавил: sancheZz | Дата: 26.12.2010 | Комментарии (0)

Шановні студенти ! Будь ласка, не пишіть слово "Антотація" в назві і короткому змісті матеріалу. Називайте так, як звучить назва вашого дослідження або як називають звичайні статті !
Ваш матеріал буде доступний іншим відвідувачам після премодерації, тобто попереднього перегляду ... Адмін001 )


Интернет-маркетинг | Просмотров: 1032 | Author: Яремчук Іван Ігорович | Добавил: Иван_Яремчук | Дата: 13.12.2010 | Комментарии (3)

Розробка успішного інтернет-ресурсу – важкий та тривалий процесс.
Наводиться перелік основних технологій, що використовуються у процесі розробки
Зазначається порядок впровадження системи.
Интернет-маркетинг | Просмотров: 921 | Author: Кравчук Юлія, 2 група, 6503 | Добавил: Biryulka | Дата: 12.12.2010 | Комментарии (1)

Якщо створюється якась структура в Інтернеті, то вона повинна вирішувати конкретні завдання, а при роботі з цільовою аудиторією Web-сайту найголовніше завдання - зробити так, щоб відвідувачі знову і знову поверталися до вашого представництва. Тому дослідження інструментарію роботи з аудиторією Web-ресурсу є досить актуальним.
У статті розкрито деякі особливості роботи з користувачами Web-ресурсу, а також систематизовано основні інструменти роботи з нею.
Интернет-маркетинг | Просмотров: 664 | Author: Гонтар Ірина, група 2, 6503 | Добавил: skinny | Дата: 12.12.2010 | Комментарии (0)

Тестувати веб-ресурс по всіх параметрах і відповідно до вимог до даного сайту задача об’ємна (Аналіз швидкості завантаження сайту, аналіз самої завантаження сайту, перевірка валідности CSS, перевірка валідности HTML, аналіз посилань і їх взаємодії ,тест сайту на мобільність, пошук плагіату тексту, зворотні посилання, докладна інформація про сервер, дані WHOIS домена і ін.), але дуже важлива.
Интернет-маркетинг | Просмотров: 978 | Author: Шаталов Максим | Добавил: Max | Дата: 11.12.2010 | Комментарии (0)

У даній роботі подана основна інформація з приводу впровадження інтернет-маркетингу в компанії та вимірювання ефективності функціонування останнього. Так, зараз гостро поставлено питання щодо отримання максимальних прибутків організацією за понесення мінімальних витрат, тому цілеспрямоване використання коштів на розроблення шокуючої рекламної компанії чи власного сайту є невід’ємною складовою фінансової стратегії. Тому актуальність даної теми полягає у накопиченні інтерактивних та універсальних знань з приводу ефективного проведення маркетингової політики для отримання максимального прибутку.
Интернет-маркетинг | Просмотров: 574 | Author: Щусь Євгенія | Добавил: evgeni@ | Дата: 09.12.2010 | Комментарии (0)

Розміщення ресурсу і його підтримка в Інтернеті включає в себе ряд дій, а саме: визначення домену (адреса мережевого з'єднання, через яку комп'ютер підключається до мережі), його реєстрація, вибір хостингу (існує декілька видів хостингу) безпосереднє розміщення ресурсу в мережі Інтернет; накопичення і обробка звітів користувачів про результати експлуатації, розробка пропозицій щодо вдосконалення; просування ресурсу, що передбачає реєстрацію ресурсу у пошукових машинах та каталогах, банерну чи адресну рекламу тощо.
Интернет-маркетинг | Просмотров: 794 | Author: Любов | Добавил: Люба | Дата: 08.12.2010 | Комментарии (0)

Сьогодення існує безліч пошукових систем. Серед них Google, Rambler та багато інших. Всі вони різняться своєю структурою та ефективністю пошуку, але кожен має право обирати саме ту, яка подобається йому найбільше.
Интернет-маркетинг | Просмотров: 2571 | Author: Виктория | Добавил: Vikki | Дата: 19.05.2010 | Комментарии (1)

Основне призначення вірусного маркетингу (ВМ) – використання будь-якої можливості поширення інформації про певну послугу чи продукцію з метою залучення та стимулювання клієнтів і, відповідно, отримання прибутку. У зв’язку з цим ВМ ще називають «мережевим маркетингом» або «сарафанним радіо»
Интернет-маркетинг | Просмотров: 578 | Author: Лукьяненко Александр | Добавил: Aesonne | Дата: 06.01.2010 | Комментарии (0)

у статті визначається базова термінологія та принципи за якими відбувається індексація та реєстрація веб-ресурсів в пошукових системах та каталогах.
Интернет-маркетинг | Просмотров: 1027 | Author: Шатній Юрій | Добавил: hassanisabbah | Дата: 06.01.2010 | Комментарии (0)

Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz