|
Статистика |
|
|
|
|
|
|
| | |
|
В категории материалов: 42 Показано материалов: 1-10 |
Страницы: 1 2 3 4 5 » |
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Просмотрам
Визначення цільової аудиторії - основне завдання на початку кампанії з
розкручування і просування будь-якого Інтернет-русурсу. Існують декілька
способів досягнення цієї цілі, також існують дуже багато факторів, які
необхадно враховувати при цьому. Визначення цільової аудиторії
Інтернет-ресурсу є дуже важливим та відповідальним завданням, оскільки
дає змогу ще на етапі розробки сайту здійснити його коригування або
зробити його абсолютно нове обличчя. Без визначення цільової аудиторії
немає сенсу створювати Інтернет-ресурс.
|
Шановні студенти ! Будь ласка, не пишіть слово "Антотація" в
назві і короткому змісті матеріалу. Називайте так, як звучить назва
вашого дослідження або як називають звичайні статті ! Ваш матеріал
буде доступний іншим відвідувачам після премодерації, тобто попереднього
перегляду ... Адмін001 )
|
Розробка успішного інтернет-ресурсу – важкий та тривалий процесс. Наводиться перелік основних технологій, що використовуються у процесі розробки Зазначається порядок впровадження системи. |
Якщо створюється якась структура в Інтернеті, то вона повинна вирішувати конкретні завдання, а при роботі з цільовою аудиторією Web-сайту найголовніше завдання - зробити так, щоб відвідувачі знову і знову поверталися до вашого представництва. Тому дослідження інструментарію роботи з аудиторією Web-ресурсу є досить актуальним. У статті розкрито деякі особливості роботи з користувачами Web-ресурсу, а також систематизовано основні інструменти роботи з нею. |
Тестувати веб-ресурс по всіх параметрах і відповідно до вимог до даного сайту задача об’ємна (Аналіз швидкості завантаження сайту, аналіз самої завантаження сайту, перевірка валідности CSS, перевірка валідности HTML, аналіз посилань і їх взаємодії ,тест сайту на мобільність, пошук плагіату тексту, зворотні посилання, докладна інформація про сервер, дані WHOIS домена і ін.), але дуже важлива. |
У даній роботі подана основна інформація з приводу впровадження
інтернет-маркетингу в компанії та вимірювання ефективності
функціонування останнього. Так, зараз гостро поставлено питання щодо
отримання максимальних прибутків організацією за понесення мінімальних
витрат, тому цілеспрямоване використання коштів на розроблення шокуючої
рекламної компанії чи власного сайту є невід’ємною складовою фінансової
стратегії. Тому актуальність даної теми полягає у накопиченні
інтерактивних та універсальних знань з приводу ефективного проведення
маркетингової політики для отримання максимального прибутку.
|
Розміщення ресурсу і його підтримка в Інтернеті включає в себе ряд дій, а
саме: визначення домену (адреса мережевого з'єднання, через яку
комп'ютер підключається до мережі), його реєстрація, вибір хостингу
(існує декілька видів хостингу) безпосереднє розміщення ресурсу в мережі
Інтернет; накопичення і обробка звітів користувачів про результати
експлуатації, розробка пропозицій щодо вдосконалення; просування
ресурсу, що передбачає реєстрацію ресурсу у пошукових машинах та
каталогах, банерну чи адресну рекламу тощо.
|
Сьогодення існує безліч пошукових систем. Серед них Google, Rambler та багато інших. Всі вони різняться своєю структурою та ефективністю пошуку, але кожен має право обирати саме ту, яка подобається йому найбільше. |
Основне призначення вірусного маркетингу (ВМ) – використання будь-якої можливості поширення інформації про певну послугу чи продукцію з метою залучення та стимулювання клієнтів і, відповідно, отримання прибутку. У зв’язку з цим ВМ ще називають «мережевим маркетингом» або «сарафанним радіо» |
у статті визначається базова термінологія та принципи за якими відбувається індексація та реєстрація веб-ресурсів в пошукових системах та каталогах. |
| |
| | |
|
|
Радио 101 |
|
|
|
|