Існує декілька принципів розміщення реклами у пошукових системах. Найбільш популярним, я вважаю, зараз є контекстна реклама, яку можна зустріти на відомих всім користувачам пошукових системах (Google, Rambler, Yandex, Meta і т.д) Далі зазначимо основні принципи розміщення, які застосовуються в таких системах: По-перше, головний акцент ставиться на оцінку аудиторії. Тобто важливо з`ясувати популярність запиту та кількість відвідувачів, які зацівлені в тих чи інших послугах. По-друге, інформація, яка зазначається в рекламі повинна чітко відповідати пошуковому запиту. По-третє, не бажано використовувати в своїх рекламних оголошеннях складні речення. Все повинно бути просто та лаконічно, також треба уникати неправдивих описів. Притримуючись цих найголовніших принципів, вашій рекламі гарантований успіх! Якщо ваш бізнес націлений на масові продажі в довгостроковій перспективі, то тут буде доцільним використання пошукової оптимізації. То ж зазначимо головні принципи пошукової оптимізації: Потрібно збирати цікаву, потрібну та актуальну інформацію; оновлювати контент чкомога частіше. Також важливим є вибір 5-6 найбільш важливих запитів. Це потрібно для того, щоб працювати над підвищенням місця у видачах по цих запитах у різних пошукових системах. Окрім цього, потрібно коректувати та оптимізувати інформаційне наповнення сторінок. Та головним принципом все ж таки залишається точність та зрозумілість викладу інформації! Щодо контекстної реклами, яка зазначалася на початку, то вона є одним з принципів розміщення реклами в інтернеті. ЇЇ часто можна побачити в правому кутку чи одразу ж під запитом у вигляді окремих посилань. Даний вид пошукової реклами є найшвидшим і найнадійнішим способом залучення покупців на сайт та важливою частиною інтернет-маркетингу. Можна також додати, що контекстна реклама — це доступний засіб просування товарів і послуг. Отже, використання тих чи інших принципів розміщення реклами залежить від ситуації. Наприклад, пошукова оптимізація буде доцільною якщо бізнес націлений на масові продажі в довгостроковій перспективі, як уже зазначалось раніше. Вона буде дешевшою в перерахунку на одного привернутого відвідувача. Але ж пошукова оптимізація не таке вже й надійне джерело цільових відвідувачів. Тому не можна використовувати тільке це одне джерело, потрібно комбінувати принципи. Щодо пошукової реклами, то в цілому вона дорожча, але керована та надійна, бо результат прогнозується і вона є незамінною для анонсування акцій, спеціальних пропозицій а також для разових продажів.
|