План
Основне призначення вірусного маркетингу (ВМ) – використання будь-якої можливості поширення інформації про певну послугу чи продукцію з метою залучення та стимулювання клієнтів і, відповідно, отримання прибутку. У зв’язку з цим ВМ ще називають «мережевим маркетингом» або «сарафанним радіо». Ефективність застосування ВМ залежить від оптимального поєднання п’яти послідовних і взаємопов’язаних елементів та дій: оповідач, тема, інструменти, участь та відслідковування Споживачі поширюють «вірусну рекламу» за власною ініціативою: ту, що сподобалася (або викликала відразу), енергійно переказують друзям і знайомим, складають на неї пародію, пересилають або кидають посилання на потрібний сайт в мережі. Однак існують у ВМ і свої справжні секрети успіху. Зокрема, аби про товар (послугу), що рекламуюється, поширювалися тільки позитивні чутки та повідомлення, він повинен перевершити очікування людей, котрих компанія намагається охопити
|