Методи використання електронної пошти як засобу маркетингу Якщо говорити про використання електронної пошти, то, зрозуміло, всі скажуть, що це один із самих сильних засобів маркетингу в цілому. З моєї точки зору, якщо вміти користуватися сучасними засобами електронної пошти, то перед нами відкриваються безліч переваг, таких як: 1) йде велика економія грошей (1 маркетингова кампанія по електронній пошті обходиться в п'ять - десять разів дешевше звичайної кампанії з розсилки звичайною поштою); 2) висока швидкість як пересилки в цілому, так і реагування на результати в реальному часі; 3) немаловажним аспектом є простота використання, лаконічність і велике інформаційне наповнення. Щодо ефективності, то використання електронної пошти нерідко випереджає банери по "кількості кліків", що є одним із аспектів успішності компанії. Тобто є ефективнішою не тільки за традиційні способи зв'язку з клієнтами/споживачами і пр., але й ефективною в середовищі Інтернет (за даними, американці виділяють до шести відсотків бюджету на фінансування маркетингових компаній, які використовують електронну пошту). Доведено, що маркетинг по електронній пошті - ще й сильний засіб розвитку і закріплення клієнтури. Але це дуже "делікатне питання": треба враховувати, що деякі користувачі не будуть раді повідомленнями, які вони не хочуть отримувати, тобто це повинно бути чітко за згодою користувача, також як і конфіденційність інформації самого користувача. На сьогоднішній день електронна пошта допомагає підприємствам здійснювати реалізацію своєї продукції; поширювати інформацію про продукцію, товари і послуги; підвищувати "ім'я" своїх брендів; завойовувати признання, довіру у споживачів. І, як було сказано, деякі компанії, побудовані на персоналізації електронного листування, мають дуже велику віддачу: вони надають користувачу можливість самостійно обирати інформаційне наповнення листа, яке вони хочуть отримувати. Це також дозволяє будувати і зміцнювати принципи довіри між бізнесом компанії і самими клієнтами. /Виконав: Яремчук Іван Ігорович, ІІІ курс, 16 група, МЕіМ. спец. 6503/
|