Виділяюсь такі показники ефективності функціонування Інтернет-ресурсу: - технологічні - маркетингові - технічні - економічні. Зокрема, маркетинговий показник орієнтований на отримання цільових ринків та цільових споживачів. Економічна ж - співвідношення економічного ефекту та витрат. Також виділяють показники оцінювання ефективності створення, показники ефективності функціонування, оцінювання інвестиційної привабливості. Існують такі показники ефективності створення Інтернет-проекту: - стартові вкладення - експлуатаційні витрати - співвідношення інвестиційних та експлуатаційних витрат - показники, загальноприйняті в світі і в Україні для оцінки прибутковості інвестиційних проектів або бізнес-проектів. Для того, щоб проект довго і ефективно існував, необхідно спочатку вирішити, для чого ж цей проект нам потрібен. Потім розробити план щодо вспровадження технологій, ефективного вливання стартових інвестицій, щоб проект не провалився. Будь-який проект створюється для отримання прибутку. Тому потрібно подивится на орієнтованість споживачів, визначити, чого вони прагнуть, і на цій основі створювати проект.
|