Рецензія до реферату «Джерела фінансування Інтернет-ресурсів»
Проблема фінансування Інтернет-ресурсу є одним з найважливіших питань з яким зіштовхуються власники сайту. Визначення джерел фінансування постає як під час створення ресурсу так і під час його утримання.
В рефераті визначено сім найбільш поширених джерел фінансування: власні кошти, внески відвідувачів, кошти інвесторів, прибутки ресурсу, державне фінансування, доходи від реклами, фінансування через платні сервіси (реєстрацію). Визначено принципи вкладання коштів в Інтернет-ресурс. Серед основних є покриття витрат та найефективніше застосування цих інвестицій.
В рефераті реклама визначається як найбільш ефективне джерело фінансування. В оцінці використовувався такий ряд показників як обсяги надходжень, частота, стабільність надходжень та перспективи, адже можливості реклами в українському Інтернеті не використані й на половину. В роботі зазначені окремі особливості різних видів реклами: контекстної, банерної
...
Читать дальше »