Метою дослідження є обґрунтування усіх принципів розміщення реклами у пошукових системах, розгляд видів реклам та їх визначення.
Аргументом є пояснення існуючих нині систем пошуку, розміщення реклами на сайтах, ії переваги, вартість, та країн, що їх створюють.
Для рекламодавців соціальні мережі надають унікальні можливості безпосереднього контакту із споживачами. Щодня мільйони користувачів ведуть бесіди про компанії, їх товари і послуги, ділячись своєю думкою і враженнями. В результаті окремий узятий учасник мережевого співтовариства може зіпсувати (або навпаки) репутацію компанії з багатомільйонним оборотом. Об'єм ринку реклами в соціальних мережах неухильно росте. За прогнозами eMarketer, до 2011 року об'єм ринку реклами в соціальних мережах виросте до 3,8 млрд дол.
В даний час найбільший інтерес до соціальних мереж проявляють компанії таких секторів, як споживчі товари, виробники спиртних напоїв, автовиробники, компанії індустрії розваг. Зростання реклами в соц
...
Читать дальше »