|
Статистика |
|
|
|
|
|
|
| | |
|
Життєвий цикл проекту Інтернет-ресурсу та зміст його етапів
Можна виділити декілька етапів життя сайту. І. Проектування: а) визначення мети і завдання веб-ресурсу; б) визначення цільової аудиторії, джерел фінансування; в) проектування структури веб-ресурсу, інтерактивних елементів тощо; г) створення концепції або лише основних моментів дизайну веб-ресурсу, виходячи з усього вищезазначеного. ІІ. Написання ТЗ ( це проміжний етап, який можна відвести як до проектування, так і до розробки сайту). Правильно написане ТЗ є основою чітко і швидко створеного сайту. ІІІ. Розробка сайту: а) вибір інструментарію; б) реалізація проекту згідно з ТЗ; в) тестування сайту. IV. Впровадження сайту. V. Здача проекту. VI. Підтримка сайту. Цілей створення сайту основних можна виділити дві: по-перше, одержання стабільного доходу, заробітку (95% існуючих веб-проектів саме такі), а по-друге, розміщення тематичної інформації. Якщо мета - одержання доходу, то треба враховувати, що будь-яка тематика сайту - прибуткова, але лише при якісному матеріалі і постійному поновленню інформації. Тему сайту вибирайте в залежності від ваших знань у якійсь області знань, вашого хобі або захоплень. Інакше доведеться вивчати тему або брати матеріали з інших джерел, що не є добре. Визначаючи цільову аудиторію, на яку сфокусано зміст сайту, можна використати наступні способи: - використання статистичних даних спеціальних дослідницьких компаній - проведення опитувань аудиторії сайту з використанням форми-опитування або реєстрації на сайті - аналіз даних лічильника відвідувань сайту, пошукових запитів у популярних пошукових системах. Користуючись ціми способами, можна виділити параметри, які будуть критичними. Для цього можна створити портрет середньостатистичного представника цільової аудиторії (вік, стать, освіта, сфера діяльності, рівень доходів, частота використання Інтернету, спосіб підключення до Інтернету і так далі, хоч до виписки дитячих щеплень з 3-го класу, рівень деталізації залежить від того, на що ви орієнтуєтесь у наповненні сайту згідно бажань цільової аудиторії). Для створення структури веб-сайту необхідно: -Визначення початкових даних для сайту; -визначення вимог до зовнішнього вигляду і функціональності; -формування структури сайту - розділів меню; - грамотно зроблена система перехресних посилань. До вибору інструментарію слід підходити згідно з ТЗ і наявних ресурсів. Можливе використання CMS або написання движку сайту "з нуля", в залежності від наявних знань і коштів (не забувайте, що не всі CMS є безкоштовними, работа програмістів - також). При тестуванні сайту, важливо перевірити, чи правильно відображається сайт в різних браузерах чи всі функції (клієнтські сценарії тощо) працюють. Для впровадження сайту файли сайту розміщують на сервері провайдера і роблять потрібні налаштування. Сайт наповнюють контентом, якщо це не було зроблено до цього. Тексти або складаються фахівцем з боку розробника, або відповідальна особа з боку замовника. Можлива реалізація пошукової оптимізації (як внутрішньої, так і зовнішньої, [мені здається, ця тема досить повно розкрита у інших статтях на цьому ресурсі]) При здачі проекту, замовник або його довірена особа дивляться готовий проект і в разі, якщо все нормально, підписують документи про здачу проекту, відбувається навчання представника замовника навичкам роботи в адміністраторській зоні сайту.
|
Категория: Интернет-маркетинг | Добавил: Kamina (28.12.2009)
| Автор: Лапшин Александр
|
Просмотров: 1220
|
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
| |
| | |
|
|
Радио 101 |
|
|
|
|