Понедельник, 23.12.2024, 19:59
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Электронный бизнес

Збільшення релевантності Інтернет ресурсу
Сьогодні дедалі більшого значення набуває проблема ефективного,раціонального пошуку інформації в мережі Інтернет. З цим зіштовхується кожен мешканець планети щодня. Адже у нашому розвинутому інформаційному суспільстві Інтернет панує світом.
Важливою категорією в даному випадку являється релевантність пошуку, а саме підвищення її рівня.
Релевантність — міра відповідності отримуваного результату бажаному. В термінах пошуку — це міра відповідності результатів пошуку завданню поставленою в пошуковому запиті. Визначає, наскільки повно той або інший документ відповідає критеріям, вказаним в запиті користувача. Необхідно враховувати, що в кожній пошуковій системі працює власна програма (спайдер), що індексує веб-сторінки, кожна система індексує сторінки своїм особливим способом і пріоритети під час пошуку по індексах теж різні. Тому запит за одними і тими ж ключовими словами в кожній з пошукової систем породжує різні результати.
Крім посилального тексту враховується також загальний інформаційний вміст сторінки, на яку йде посилання. Існує два основні чинники, по яких сторінки, наявні в базі пошукача, будуть відсортовані при видачі. Це релевантність (тобто, наскільки дана сторінка пов'язана з темою запиту) і число і якість зовнішніх посилань. Останній чинник також отримав назву посилальна цитованість, посилальна популярність або індекс цитування.
Під час пошуку інформації в Інтернеті важливі дві складові – повнота (нічого не втрачено) і точність (не знайдено нічого зайвого). Звичайно це все називають одним словом – релевантность, тобто відповідність запиту.
Працюючи над основним своїм завданням – точністю пошукової видачі – пошукові машини були вимушені розробляти і удосконалювати критерії релевантності. Основою стали так звані «внутрішні» критерії – щільність ключових слів на сторінці, об'єм змісту, текст заголовків і багато чого іншого. Проте після того, як в Інтернеті з'явилися так звані дорвей-сторінки, що створюються виключно з метою всіма правдами і неправдами підняти рейтинг сайту, з'явилася і насущна потреба в розробці «зовнішніх» критеріїв релевантності (принцип цитованості, оптимізатори-пошукові машини).
Існує декілька загальноприйнятих правил написання тексту для Інтернету:
1) грамотність;
2) інформативні заголовки;
3) невеликі абзаци;
4) прості речення;
5) марковані списки;
6) виділення слів напівжирним шрифтом та курсивом;
7) вільне розташування;
8) нефіксований розмір шрифту;
9) використання посилань.
Для того, щоб дійсно підвищити релевантність ресурсу:
- Самостійно прописувати ключові слова на кожній сторінці сайту, стараючись, щоб вони максимально відповідали тематиці сторінки; 
- Не ставити коми після ключових слів. По-перше, це збільшує розмір файлу, по-друге, більшість пошукачів читають тільки перші 200-250 символів;
- Складати черговість слів у відповідності їх важливості. Найважливіші слова повинні стояти спочатку;
- Не варто повторювати ключові слова на різних сторінках сайту.Деякі пошукові системи відображають опис сторінки з тега, а деякі з перших строчок документа. Опис треба складати так, щоб юзеру захотілося зайти на сайт. Якщо перші строчки тексту на сторінці адаптувати під опис не хочеться, то можна піти на хитрість. Зробити невидимий шар, за допомогою каскадних стилів таблиць (CSS), і розмістити його після тега. Таким чином, пошукова система, яка відображає перші строчки документа відображатиме текст в невидимому шарі. Варто відзначити, що не варто складати великий опис сторінки, оскільки пошукові системи виводять зазвичай тільки перші 170 символів.
- Пошукові роботи погано відносяться до таблиць.
- На кожній сторінці потрібно використовувати якомога більше посилань на інші сторінки твого ресурсу і якомога менше на сторінки інших сайтів.
У висновку можна зазначити, що підвищення релевантності веб-ресурсу є важливим фактором для подальшого раціонального функціонування даного ресурсу і розробникам сайтів є до чого прагнути, аби покращувати репутацію свого сайту, підвищувати рівень його відвідуваності та у повному обсязі задовольняти потреби (а в даному випадку запити) споживачів.



Категория: Электронный бизнес | Добавил: shadow (22.12.2009) | Автор: Голованюк Полина
Просмотров: 773
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz