Понедельник, 23.12.2024, 19:34
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Электронный бизнес

Визначення аудиторії Інтернет-ресурсу, її характеристика.
Мета моєї роботи полягала у визначенні аудиторії Інтернет-ресурсів, а також їх характеристика. На мою думку найдоцільніше було досліджувати аудиторію користувачів інтернету саме в Україні. Адже за останні роки кількість користувачів Інтернет- ресурсами стрімко зростає. Тому актуальність моєї теми є очевидною, тому що для його подальшого розвитку необхідно чітко усвідомлювати на яку аудиторію проектуватися.
Для забезпечення ефективного виходу на ринок інтерактивної торгівлі та складанні бізнес-плану Інтернет-компаніям, перш за все, необхідно чітко уявити аудиторію та кількісний і якісний склад їхніх потенційних клієнтів. Так чіткі дані про кількісний та якісний склад користувачів мережіІнтернет допоможуть компаніям знайти вірні підходи при організації своїхбізнес-процесів у мережі Інтернет, а також грамотно планувати свої рекламні компанії та маркетингові акції.У світовій практиці вже давно існує традиція проведення досліджень Інтернет-ринку. За даними дослідження, в Україні 8 млн регулярних користувачів Інтернет. Найбільш активні жителі великих міст, молодь, люди з високим доходом. У результаті дослідження отриманий профіль Інтернет-користувачів, дані про їх частку серед груп населення України, а також визначені найбільш популярні й відвідувані Інтернет-ресурси.Основною частиною інтернет-аудиторії являється молоде покоління у віці 22-45 років – найбільш соціально активна й відкрита до інновацій верства населенняДля забезпечення ефективного виходу на ринок інтерактивної торгівлі та складанні бізнес-плану Інтернет-компаніям, перш за все, необхідно
чітко уявити аудиторію та кількісний і якісний склад їхніх потенційних клієнтів. Так чіткі дані про кількісний та якісний склад користувачів мережі Інтернет допоможуть компаніям знайти вірні підходи при організації своїх
бізнес-процесів у мережі Інтернет, а також грамотно планувати свої рекламні компанії та маркетингові акції.У світовій практиці вже давно існує традиція проведення досліджень Інтернет-ринку.
Визначення аудиторії Інтернет – ресурсів складний і статистичній процес, але проаналізувавши Інтернет ринок України, кількісні і якісні показники його користувачів, можу заявити, що визначення аудиторії користувачів є невідємною частиною ведення бізнесу. Позитивна динаміка на ринку телекомунікацій природним чином сприятиме подальшому зростанню вітчизняної Інтернет-аудиторії.
Категория: Электронный бизнес | Добавил: Helen (22.12.2009) | Автор: Косюченко Альона
Просмотров: 1033
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz