|
Статистика |
|
|
|
|
|
|
| | |
|
Визначення аудиторії Інтернет-ресурсу, її характеристика.
Мета моєї роботи полягала у визначенні аудиторії Інтернет-ресурсів, а також їх характеристика. На мою думку найдоцільніше було досліджувати аудиторію користувачів інтернету саме в Україні. Адже за останні роки кількість користувачів Інтернет- ресурсами стрімко зростає. Тому актуальність моєї теми є очевидною, тому що для його подальшого розвитку необхідно чітко усвідомлювати на яку аудиторію проектуватися. Для забезпечення ефективного виходу на ринок інтерактивної торгівлі та складанні бізнес-плану Інтернет-компаніям, перш за все, необхідно чітко уявити аудиторію та кількісний і якісний склад їхніх потенційних клієнтів. Так чіткі дані про кількісний та якісний склад користувачів мережіІнтернет допоможуть компаніям знайти вірні підходи при організації своїхбізнес-процесів у мережі Інтернет, а також грамотно планувати свої рекламні компанії та маркетингові акції.У світовій практиці вже давно існує традиція проведення досліджень Інтернет-ринку. За даними дослідження, в Україні 8 млн регулярних користувачів Інтернет. Найбільш активні жителі великих міст, молодь, люди з високим доходом. У результаті дослідження отриманий профіль Інтернет-користувачів, дані про їх частку серед груп населення України, а також визначені найбільш популярні й відвідувані Інтернет-ресурси.Основною частиною інтернет-аудиторії являється молоде покоління у віці 22-45 років – найбільш соціально активна й відкрита до інновацій верства населенняДля забезпечення ефективного виходу на ринок інтерактивної торгівлі та складанні бізнес-плану Інтернет-компаніям, перш за все, необхідно чітко уявити аудиторію та кількісний і якісний склад їхніх потенційних клієнтів. Так чіткі дані про кількісний та якісний склад користувачів мережі Інтернет допоможуть компаніям знайти вірні підходи при організації своїх бізнес-процесів у мережі Інтернет, а також грамотно планувати свої рекламні компанії та маркетингові акції.У світовій практиці вже давно існує традиція проведення досліджень Інтернет-ринку. Визначення аудиторії Інтернет – ресурсів складний і статистичній процес, але проаналізувавши Інтернет ринок України, кількісні і якісні показники його користувачів, можу заявити, що визначення аудиторії користувачів є невідємною частиною ведення бізнесу. Позитивна динаміка на ринку телекомунікацій природним чином сприятиме подальшому зростанню вітчизняної Інтернет-аудиторії.
|
Категория: Электронный бизнес | Добавил: Helen (22.12.2009)
| Автор: Косюченко Альона
|
Просмотров: 1033
|
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
| |
| | |
|
|
Радио 101 |
|
|
|
|