|
Статистика |
|
|
|
|
|
|
| | |
|
Торгова модель ведення бізнесу в Інтернет
За визначенням Світової організації торгівлі, електронна торгівля – це виробництво, реклама, продаж та розповсюдження товарів з використанням телекомунікаційних мереж. В якості продавця в електронній торгівлі зазвичай виступає інтернет-магазин, а покупцем може бути фізична або юридична особа – користувач інтернету. Сам процес продажу може включати переговори про ціну, кількість і строки доставки товару та інші особливі умови.
Для організації електронної торгівлі створюється веб-сторінка, що має містити інформацію про фірму, продукцію або послуги, які вона пропонує (їх характеристики та ціни), та інші розділи, серед яких можуть бути форуми, консультації по продукції, форми для замовлення продукції, додаткова інформація про галузь.
Існує кілька бізнес-моделей, на основі яких здійснюється електронна комерція. До них відносяться: модель компанія-компанія (В2В), компанія-замовник (В2С), компанія-співробітник (В2Е) та компанія-партнер (В2Р). Завдяки електронним засобам зв’язку компанія взаємодіє з іншими компаніями, замовниками, своїми співробітниками та комерційними партнерами відповідно.
Електронна торгівля має ряд переваг як для покупців, так і для продавців, серед яких відносно дешева і оперативна реклама продукції, можливість перегляду продукції і її замовлення в будь-який час, легкість і швидкість порівняння товарів різних інтернет-магазинів.
|
Категория: Электронный бизнес | Добавил: bonvivi (06.12.2010)
| Автор: Оксана Бондаренко
|
Просмотров: 690
|
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
| |
| | |
|
|
Радио 101 |
|
|
|
|