Воскресенье, 22.12.2024, 22:34
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Интернет-маркетинг

Структура пошукових систем, показники ефективності пошуку
Сучасну мережу Internet практично неможливо уявити без пошукових систем хоча б тому, що по своїй суті мережа є великим інформаційним простором і, відповідно, ми потребуємо засобів, які б допомагали нам в ньому орієнтуватись. Щосекунди користувачі Internet вводять запити для того щоб знайти ту чи іншу інформацію і важко уявити, що було б, якби пошукові сайти зникли. В сучасному інтернеті дуже багато пошукових систем. Якісь кращі, якісь гірші, але завдання у кожної з них одне – задовольнити користувача, надавши йому найбільш релевантні результати по запиту. При цьому кожна відчайдушно бореться за прихильність відвідувачів, все більше вдосконалюючи алгоритми роботи.
Категория: Интернет-маркетинг | Добавил: qapush (28.12.2009) | Автор: Капуш Михайло
Просмотров: 828
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz