Воскресенье, 22.12.2024, 22:09
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Интернет-маркетинг

Структура пошукових систем, показники ефективного пошуку
Пошукова система - організована сукупність програмно-технічних і інших допоміжних засобів, технологічних процесів і функціонально визначених певних груп працівників, що забезпечують збір, виставу й нагромадження інформаційних ресурсів у певній предметній області, пошук і видачу відомостей, необхідних для задоволення інформаційних потреб.
Пошуковий процес складається з чотирьох стадій: формулювання, дія, огляд результатів, і вдосконалення. Більш зручна нелінійна схема пошуку інформації складається з наступних етапів:
1. Фіксація інформаційної потреби природньою мовою;
2. Вибір пошукових сервісів мережі й формалізація запису інформаційної потреби на конкретних інформаційно-пошукових мовах;
3. Виконання створених запитів;
4. Попередня обробка отриманих списків посилань на документи;
5. Перехід по обраних адресах за шуканими документами;
6. Попередній перегляд умісту знайдених документів;
7.Збереження релевантних документів для наступного вивчення;
8. Витяг з релевантних документів посилань для розширення запиту;
9. Вивчення всього масиву збережених документів;
10. Якщо інформаційна потреба не повністю задоволена, то повернення до першого етапу.
Пошукові системи звичайно складаються із трьох компонентів: агент, павук, робот.
Пошукова система повинна відповідати наступним вимогам:
1. простота у використанні
2. чітко організований і оновлюваний індекс.
3. швидкий пошук в базі даних та швидке реагування.
4. надійність і точність результатів пошуку.
Якщо всі вимоги будуть виконані, то користувач без особливих проблем знайде потрібну йому інформацію. Щоб наблизити якість запитів потрібно впроваджувати інтелектуальні агенти - новий напрямок що лежить в основі нового покоління пошукових машин, які можуть фільтрувати інформацію і отримувати більш точний результат.
Категория: Интернет-маркетинг | Добавил: andrushka (18.12.2009) | Автор: Яцюк Андрей
Просмотров: 624
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz