|
Статистика |
|
|
|
|
|
|
| | |
|
Структура і особливості корпоративних порталів
Словосполучення "корпоративний інформаційний портал", що стало останнім часом дуже модним, означає ПЗ, що забезпечує доступ за допомогою браузера до широкого спектру джерел даних - електронної пошти, СУБД, систем аналізу інформації, Internet, реєстраційним журналам систем виставляння рахунків і автоматизації роботи відділів збуту і ін. Простота ідеї корпоративного порталу брехлива - в цьому вона схожа з модною кілька років тому концепцією систем інформаційної підтримки керівника. По суті, корпоративні служби ІТ, що чесно відпрацьовують свої гроші, будують порталоподібні зовнішні інтерфейси для джерел даних вже багатьох років. Корпоративний портал допоможе організувати командну роботу у вашій компанії, створити робочі групи для реалізації власних проектів; задіяти принципи спільної відповідальності за результат; підвищити ефективність комунікацій, і, як наслідок - продуктивності праці. Корпоративний портал володіє величезним потенціалом автоматизації та підвищення ефективності бізнес-процесів. Скориставшись цими інструментами, компанії зможуть отримати безліч цінних можливостей і переваг, а, значить, стати краще і ефективніше. Саме тому ідея корпоративного порталу э дуже актуальною в наш час, дозволяє забезпечити персонал необхідними інформаційними ресурсами, в той же час підвищити захист даних ресурсів через обмежене коло користувачів та необхідне програмне забезпечення та є досить продуктивним та ефективним методом об'єднання бизнес-процесів усередині підприємства з бизнес-процесами партнерів і клієнтів. Реально майбутні портали зможуть виконувати функцію інтеграції додатків і даних, що необхідне для успішної взаємодії з партнерами і клієнтами. Виконала: Строкаль Юлія.
|
Категория: Корпоративные порталы | Добавил: Юлия (21.12.2010)
| Автор: Строкаль Юлія
|
Просмотров: 693
|
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
| |
| | |
|
|
Радио 101 |
|
|
|
|