|
Статистика |
|
|
|
|
|
|
| | |
|
Реклама в мережі Internet
Реклама в Інтернеті – це досить перспективне явище на сьогодні, адже Інтернет – це відносно новий спосіб і простір для вирішення маркетингових задач. Тут використовуються зовсім інші оригінальні прийоми і методики, аніж в звичайній маркетинговій діяльності, тому підхід до цієї справи повинен бути скурпульозно продуманим до найменших дрібничок. Інтернет-реклама – це найліпший і досить дешевий спосіб розпіарити свою фірму або підприємство, а, найголовніше – найефективніший в даний час. За допомогою Інтернет-маркетингу можна зарекомендувати свій товар як з позитивного, так і з негативного боку, тому необхідно зауважити такі деталі як спонсорування компанії, проведення маркетингових акцій, наприклад спонсорування некомерційної онлайнової акції(фестивалю), тощо. Навіть баннери (здавалося б, найпростіша річ) повинні бути добре продумані і своєчасно показані, щоб змусити користувача "клацнути" на них. А інформація на сайті, що висвітлює подію, повинна бути оперативною і цікавою. Негативним прикладом може послужити реклама платних порносайтів на різноманітних освітніх порталах. З одного боку все продумано – і цільова аудиторія і анімація чітка і зрозуміла. Але величезна відвідуваність таким Web-ресурсам не світить, бо який нормальний школяр буде віддавати останні гроші на порно, яке можно скачати безкоштовно! Для дієвої реклами спонсоруємої події або продукції можна, звичайно, залучити знаменитостей чи заповнити весь Інтернет баннерами. Але тут також потрібно усе продумати, адже якщо використати 20-річну актрису в якості наглядного прикладу дії крему від зморшок, люди просто не повірять даній рекламі. На сьогоднішній день рекламні агентства володіють сучасними засобами розповсюдження, такими як електронна пошта, Інтернет, аудіовізуальна, відео-телефонна система передачі рекламної інформації. У наш час і в Україні Інтернет-рекламанабула досить стрімкого розвитку, вона стає дедалі більш значним маркетинговим інструментом й більш застосовуваним вітчизняними рекламодавцями способом просування товарів і послуг у Мережі. Це обумовлено, з одного боку, бурхливим характером росту електронної комерції в Україні, а з іншого, - низкою специфічних особливостей інтернет-реклами, які виділяють її з комплексу маркетингового інструментарію. Наостанок хочу додати, що потенціал реклами в Інтернеті досить високий завдяки ряду переваг над іншими видами реклами. Насамперед, Інтернет-маркетинг – це досить економічно, зручно, адже він надає можливість звичайному рекламодавцю вийти на цільову аудиторію на дійсно глобальному масштабі. Використання Інтернету для реклами дозволяє маркетологу цілеспрямовано сформувати свою цільову аудиторію за віком, статтю, професійною приналежністю та інтересам, маркетолог може швидко і оперативно відслідковувати і редагувати хід рекламної кампанії.
|
Категория: Реклама в Интернет | Добавил: Sun_Splash (14.12.2009)
| Автор: Наталія Орнатська
|
Просмотров: 545
|
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
| |
| | |
|
|
Радио 101 |
|
|
|
|