|
Статистика |
|
|
|
|
|
|
| | |
|
Принципи розміщення реклами в пошукових системах
Наявність сайту у компанії зараз свідчить про її перспективність, відкритість для нового та є могутнім імпульсом для розвитку бізнесу. Саме за допомогою пошукової оптимізації, а також розміщення контекстної реклами у пошукових системах і забезпечується основний приплив відвідувачів на сайт. Пошукова реклама - реклама, що розміщується на сторінках результатів пошуку пошукових машин, яка показується у відповідь на запит, заданий користувачем, а також в результатах пошуку по будь-яких інших інтернет-сайтах. Пошукова оптимізація (SEO) - комплекс заходів, направлених на поліпшення параметрів Internet-сайту, що впливають на його позиції в результатах видачі пошукових систем по широкій групі запитів, що приводять на Internet-сайт цільову аудиторію. У залежності від ситуації доцільним є використання пошукової оптимізації, пошукової реклами чи комплексу заходів. Пошукова оптимізація буде доцільною якщо бізнес націлений на масові продажі в довгостроковій перспективі. Вона обійдеться дешевше в перерахунку на одного привернутого відвідувача. Але пошукова оптимізація - менш надійне джерело цільових відвідувачів через імовірнісний характер послуги і неможливості впливу виконавця на алгоритми пошукових систем. Тому не можна повною мірою покладатися тільки на це джерело відвідувачів. Пошукова реклама в цілому дорожче, але керована, надійна, результат прогнозується і вона є незамінною для анонсування акцій, спеціальних пропозицій тривалістю до 3 місяців, а також для разових продажів.
Принципи розміщення пошукової контекстної реклами:
1. Оцінка аудиторії. Можна оцінити аудиторію, яка цікавиться даними послугами на сервісі http://wordstat.yandex.ru. А саме: з'ясувати популярність запиту, регіональність і кількість відвідувачів, які цікавляться тими або іншими послугами. 2. Збалансованість і розподіленість витрати 3. Максимальна відповідність інформації пошуковому запиту. 4. Заголовок рекламного тексту повинен містити в собі основний (ключовий) запит, і дуже бажано, щоб він складався саме із слів, що найчастіше вживаются при пошуку інформації, товару або послуги. 5. Уникнення в рекламному повідомленні непотрібних або неправдивих описів 6. Не використовуйте в своїх рекламних оголошеннях дуже складні мовні звороти - пам'ятаєте - простота і функціональність найперший крок до успіху.
Принципи пошукової оптимізації:
1. Збір цікавої, актуальної та потрібної інформації, оновлення контенту якомога частіше. 2. Оптимізація сторінки під певні пошукові запити. 3. Вибір 5-6 найбільш важливих запитів і працювати над підвищенням місця у видачах по цих запитах у різних пошукових системах 4. Відмова від скриптових, випадних або флешевих меню. Приведення URL сайту в зрозумілий і читаний вигляд 5. Підбір ключових фраз і слів для сторінок сайту 6. Оптимізація, коректування інформаційного наповнення сторінок. Якщо ви рекламуєте дивани певного виробника, то вживайте в тексті саме словосполуку з назвою дивана, а не просто нудне слово диван. Використовуйте синоніми, наприклад, диван - м'які меблі - софа. 7. Треба враховувати нюанси SEO, а не навпаки, при оптимізації для пошукових систем трішки пам'ятати про живих відвідувачів вашого інтернет-проекту 8. Не забувати про інші види реклами: контекстна реклама в пошукових системах, реклама в традиційних засобах масової інформації
|
Категория: Реклама в Интернет | Добавил: Tasha (24.12.2009)
| Автор: Пащенко Наталія
|
Просмотров: 763
|
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
| |
| | |
|
|
Радио 101 |
|
|
|
|