Для організації пошуку інформації в мережі Iнтернет призначено пошукові сервери(пошукові системи). Використовуючи такі сервери, можна подати запит на пошук потрібної інформації, а сервер(система) видасть вам список посилань(адрес) на електронні джерела, при цьому кожна адреса відіграє роль гіперпосилання, активізуючи яке, можна одразу ж відкрити відповідну сторінку. За принципом дії пошукові сервери поділяються на пошукові каталоги і пошукові індекси. Пошукові каталоги дозволяють здійснювати тематичний пошук. Початкова сторінка таких серверів є тематичним рубрикатором верхнього рівня. Пошукові системи часто називають пошуковими машинами або машинами пошуку. Всього в світі існують сотні пошукових систем, і вибір якоїсь із них залежить від ваших власних уподобань. Відомими пошуковими серверами є: AltaVista, Yahoo, Rambler, Yandex, Aport, Мета Україна,Google, Bing, Baidu. Реклама в Internet насамперед спрямована на вирішення таких завдань: • створення сприятливого іміджу фірми, її торгової марки, товарів і послуг; • забезпечення доступності інформації про фірму, її торгову марку і товари для абонентів світової мережі; • реалізація всіх можливостей подання інформації про товар: графіки, звуку, анімації, відеозображення та ін.; • оперативна реакція на ринкову ситуацію: відтворення даних прайс-листа, інформації про фірму та її товари, анонс нової продукції; • продаж продукції через Internet — завдяки одному віртуальному представництву можна не відкривати нових магазинів. Після того, як визначено цілі рекламування, необхідно з'ясувати портрет потенційного споживача, відповісти на питання: "Що являє собою людина (фірма), якій ми хочемо продати свій товар чи послугу? Наступним кроком є визначення предмета реклами — буде це фірма, її торгова марка чи окремий товар. Треба розуміти, що вкладання грошей у рекламу не обов'язково означає прагнення "продати". Іноді метою вкладання є "розвиток" іміджу фірми або торгової марки. Наприклад, вартість фірми Sony значно вища за сумарну вартість її приміщень, офісів й устаткування. Якщо ви захочете купити цю фірму (чи торгову марку), вам доведеться заплатити велику частину вартості за фірмовий знак і назву, бо ви купуєте імідж. Коли визначено "стадію споживача" стосовно товару, "характеристики потенційного споживача" і те, що необхідно розвивати (товар чи фірму) — формулюються основні напрямки реклами. Отже, реклама — це не тільки спосіб продати "сьогодні", але ще і спосіб нагромадити потенційний капітал у вигляді бренду. Узагалі, вся інтернет-реклама найбільше й оперативніше усіх вирішує одну з головних задач реклами – дія на цільову аудиторію. Досягнення в програмуванні дозволяють зробити це з мінімальної, практично нульовою погрішністю. Звичайно перехід по неіснуючому URL не вирішує цю задачу, але це тільки поки. Цей спосіб тільки зародився і технічно ще розвитий слабко. Однак зараз чітко просліджується тенденція розвитку ліній зв'язку, і в майбутньому збільшення швидкості зв'язку безсумнівно відіб'ється на якісному рівні реклами.
|