Вторник, 24.12.2024, 01:25
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Электронный бизнес

Посередницька модель ведення бізнесу в Інтернет
Посередницька модель (Brokerage) – одна з багатьох існуючих моделей електронної комерції. Брокери організовують ринок , об’єднують покупців і продавців і сприяють трансакціям між ними, за що стягують певну плату. До посередницької моделі відносять електронні біржі, системи збору заявок, аукціонних посередників, дистриб’юторів, пошукових агентів.
Поява інтернет-магазинів оцінювалася багатьма як завершення ери посередників. На Заході навіть виник термін desintermediation, який означає "усунення посередників". Цей термін увійшов у моду і використовувався для того, щоб підкреслити, що нарешті у мережі здійснилася мрія виробників продавати свою продукцію в обхід традиційних роздрібних каналів. Усуваючи посередників, виробники припускали, що продаватимуть свою продукцію швидше і дешевше. Спокусившись на таку принаду, виробник джинсів Levi-Strauss інвестував мільйони доларів у продаж джинсів у режимі он-лайн. Однак операція Levi-Strauss увінчалася повним провалом, і виробнику знаменитих штанів довелося визнати, що його товар може бути проданий тільки через роздрібну торгівлю. Виявилося, що рух від виробника до споживача має багато проблем, і головна з них полягає у самому споживачеві. Невеликі замовлення, повернення товару, скарги, доставка відволікають виробника від основної роботи і примушують його створювати службу роботи з покупцями. Тому як у реалі, так і в віртуалі виробникам усе-таки легше і вигідніше продавати великі партії роздрібним та оптовим торговцям, ніж марудитися с численними примхливими покупцями.
Таким чином, торгові посередники утвердилися і зайвий раз довели право на своє існування. Однак віртуальним посередникам довелося дещо трансформуватися - перетворитися на демонстраційні центри, служби доставки та служби обслуговування клієнтів. Водночас у мережі продовжують існувати і традиційні посередники, які нічого не виробляють, а лише перепродують товари.
Один з найвідоміших мережевих прикладів – Amazon.com, який починав свою діяльність як електронна книжкова крамниця і сьогодні продає продукцію більш ніж тридцяти різних категорій та дає змогу іншим продавцям використовувати свою платформу. Amazon.com розвиває свій сервіс, пропонуючи різноманітне програмне забезпечення й апаратні послуги. Іншим яскравим прикладом є Інтернет-аукціон eBay.
Особливості Інтернету обумовили появу нового виду посередників, які невідомі у "земному" житті. Наприклад, система PPC (Pay-Per-Click "плата за натиснення") передбачає оплату результатів пошуку. І якщо якийсь сайт зареєструвався у пошуковій системі, що працює на умовах PPC, то коли відвідувач виходить через пошуковця на посилання цього сайту і натискає на нього, власник веб-сайту виплачує певну суму пошуковій системі, оскільки вважається, що пошуковець виступив у цьому випадку в ролі посередника, зв’язавши відвідувача з веб-сайтом.
Категория: Электронный бизнес | Добавил: ulqkiora (21.12.2009) | Автор: Запорожец Карина
Просмотров: 2660
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz