Понедельник, 23.12.2024, 20:20
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Электронный бизнес

Оцінка ефекту створення Інтернет-ресурсу

    ВЕБ-САЙТ КОМПАНІЇ - АКТИВ ЧИ ПАСИВ

   Будь-яка організація, приймаючи рішення використовувати Інтернет для розвитку свого бізнесу, повинна чітко розуміти, що ця діяльність потребує затрат грошей, часу і трудових ресурсів компанії. Це ті інвестиції, які компанія направляє на особистий розвиток. 

     Web-сайт: основні ефекти

1.  Залучення клієнтів і партнерів, прямі продажі.

2.  Просування бренду.

3.  Інформаційне забезпечення клієнтів і партнерів.

4.  Пошук постачальників.

5.  Залучення нових співробітників і оптимізація процесу прийому на роботу.

6.  Винесення клієнтської частини бізнес-логіки компанії на сайт.

7.  Вплив на внутрішньокорпоративні відносини.

8.  Винесення внутрішньокорпоративної частини бізнес-логіки на сайт.

     Інвестиції ефективні тоді, коли вони окупаются и створюють додаткову корисність для компанії (додану вартість або прибуток, кому як подобається). Іншими словами, використання Інтернету повинно приносити вигоду компанії. Сьогодні немає необхідності агітувати бізнесменів використовувати можливості Інтернету. Основна проблема  в тому, що 90% компаній цієї вигоди не отримують, а більшість навіть не пробує її замірити

    Окупність ми можемо визначати, обчисливши додаткові доходи, які принeсе сайт, — це може бути як прямий дохід компанії, так і економія засобів. Таким чином, компанія отримує наступні економічні ефекти, за допомогою сайту.

    Як оцінити ефективність в грошах

   1-й спосіб пов'язаний з ціною привертання уваги партнера:

E1= A*N*K

де:

A — умовний ефект від привертання уваги 1 потенційного партнера;

N — кількість цільових відвідувачів сайту в місяць;

K — суб'єктивний показник якості дизайну, корисності і зручності сайту.

   2-й спосіб пов'язаний з економічним ефектом від приросту продажів:

E2= (Q *P1*D1 +...+Q *Pn*Dn) *S

де:

P1…Pn — % продажі в регіоні 1.n;

D1…Dn — передбачуваний % приросту продажів завдяки сайту в регіоні 1.n;

Q — виручка компанії в місяць;

S — % — економічно обгрунтована винагорода агентам по реалізації товару.

      Ми можемо зробити наступні висновки :

         перед ухваленням рішення про розробку сайту необхідно порахувати його економічну ефективність і окупність;

          розробник сайту має бути компетентним в економічних питаннях веб-ресурсів і повинен відноситися до

            клієнта  як до надійного і довгострокового партнера, навіть якщо замовлення носить разовий характер;

      •    окупність сайту можна спрогнозувати і підрахувати.




Источник: http://1. http://it.ridne.net/nodе 2. http://www.mitra.ru/ru/publication 3. http://reklama.lviv.ua/articles
Категория: Электронный бизнес | Добавил: 4ged (22.12.2009) | Автор: Месхі Петро
Просмотров: 560
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz