ВЕБ-САЙТ КОМПАНІЇ - АКТИВ ЧИ ПАСИВ
Будь-яка
організація, приймаючи рішення використовувати Інтернет для розвитку свого
бізнесу, повинна чітко розуміти, що ця діяльність потребує затрат грошей, часу
і трудових ресурсів компанії. Це ті інвестиції, які компанія направляє на
особистий розвиток.
Web-сайт: основні
ефекти
1. Залучення клієнтів
і партнерів, прямі продажі. 2. Просування бренду.
3. Інформаційне
забезпечення клієнтів і партнерів.
4. Пошук
постачальників.
5. Залучення нових
співробітників і оптимізація процесу прийому на роботу.
6. Винесення
клієнтської частини бізнес-логіки компанії на сайт.
7. Вплив на
внутрішньокорпоративні відносини.
8. Винесення
внутрішньокорпоративної частини бізнес-логіки на сайт.
Інвестиції
ефективні тоді, коли вони окупаются и створюють додаткову корисність для
компанії (додану вартість або прибуток, кому як подобається). Іншими словами,
використання Інтернету повинно приносити вигоду компанії. Сьогодні немає
необхідності агітувати бізнесменів використовувати можливості Інтернету.
Основна проблема в тому, що 90% компаній
цієї вигоди не отримують, а більшість навіть не пробує її замірити Окупність ми можемо
визначати, обчисливши додаткові доходи, які принeсе сайт, — це може бути як
прямий дохід компанії, так і економія засобів. Таким чином, компанія отримує
наступні економічні ефекти, за допомогою сайту.
Як оцінити
ефективність в грошах
1-й спосіб пов'язаний з ціною привертання уваги партнера:
E1= A*N*K
де:
A — умовний ефект від привертання уваги 1 потенційного
партнера;
N — кількість цільових відвідувачів сайту в місяць; K — суб'єктивний показник якості дизайну, корисності і
зручності сайту.
2-й спосіб пов'язаний з економічним ефектом від приросту
продажів:
E2= (Q *P1*D1 +...+Q *Pn*Dn) *S
де:
P1…Pn — % продажі в регіоні 1.n;
D1…Dn — передбачуваний % приросту продажів завдяки сайту в
регіоні 1.n;
Q — виручка компанії в місяць;
S — % — економічно обгрунтована винагорода агентам по
реалізації товару.
Ми можемо
зробити наступні висновки :
• перед ухваленням рішення про розробку сайту
необхідно порахувати його економічну ефективність і окупність;
• розробник
сайту має бути компетентним в економічних питаннях веб-ресурсів і повинен
відноситися до
клієнта як до надійного і
довгострокового партнера, навіть якщо замовлення носить разовий характер; • окупність
сайту можна спрогнозувати і підрахувати.
Источник: http://1. http://it.ridne.net/nodе 2. http://www.mitra.ru/ru/publication 3. http://reklama.lviv.ua/articles |