Види навігації Інтернет-ресурсу та засоби її впровадження
У сучасних умовах, коли новітні технології займають все більшу частину нашого життя, Інтернет став тим невід’ємним елементом без якого неможливо представити зараз своє існування. Основною складовою його є Інтернет-ресурси, різного роду сайти. У свою чергу невід’ємною складовою сайтів є система навігації, без якої неможливі будь-які, навіть найпростіші маніпуляції. У роботі змістовно викладено матеріал стосовно навігації Інтернет-ресурсу, її різноманітних видів, характеристики та засоби впровадження на практиці. Створення простої і зручної системи навігації сайту – завдання складне. Проте, воно варте прикладених зусиль. Якщо за рахунок певних засобів навігації відвідувач ресурсу почуває себе комфортно на сайті, має швидкий доступ до будь-якої його частини, то він буде звертатися до нього в майбутньому чи (що краще) приносити прибуток власникові Інтернет-ресурсу. Зручна система навігації повинна бути присутня не тільки на головній сторінці, а й на всіх інших, при чому бути виконаною в одному стилі, мати звичні (загально усталені) для користувача елементи, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Не можна створити ефективну систему навігації сайту, не розбираючись в суті контенту сайту. Адже навігація створюється під контент, а не навпаки. В іншому випадку, можуть виникнути проблеми з їх відповідністю один одному. Проте, існує й інший бік медалі. Надмірна навігація сайту може перевантажити сторінку зайвими речами, знівелювати цінність контенту ресурсу, відштовхнути відвідувача. Надлишок гіперпосилань в системі навігації сайту не спрощує, а ускладнює навігацію сайту. Гіперпосилань системи навігації сайту повинно бути не мало і не багато, а рівно стільки, скільки потрібно для зручності відвідувача. Зрозуміти, яке число гіперпосилань оптимальне для сайту, з урахуванням контенту сайту і завдань, поставленими перед сайтом, можна тільки дослідним шляхом.