|
Статистика |
|
|
|
|
|
|
| | |
|
методи та засоби дослідження Інтернет-ринків
Використання методів онлайн досліджень має найбільший потенціал для подальшого розвитку у порівнянні із традиційними методами досліджень В останні роки онлайн дослідження як метод маркетингових досліджень набули великого поширення. Це пов’язано з тими перевагами, які мають Інтернет-дослідження порівняно з звичайними методами. Звичайно існують і недоліки. Пропоную проаналізувати детальніше і переваги і недоліки. Отже, проблемою зараз залишається те, що застосовувати онлайн дослідження можна не завжди. Наприклад, у нас, в Україні, далеко не всі люди мають доступ до Інтернету. Так у великих містах майже всі користуються Інтернет, проте, якщо взяти до уваги менші міста, а особливо села, то таких людей одиниці. З іншого боку, це не є вже такою проблемою, тому що Інтернет в основному користуються люди молодшого та середнього віку, з достатнім доходом та досить освічені, більшість з яких живе в великих населених пунктах. Такі люди власне і є цільовою аудиторією більшості маркетингових досліджень. Якщо порівнювати Інтернет дослідження з, наприклад, опитувань по телефону, то тут можна сказати, що відсоток людей, які охоче беруть участь у опитуваннях такого роду швидко зменшується. Кому подобається те, що йому дзвонять у його вільний час і просять відповісти на питання, які можливо його зовсім не цікавлять. Набагато зручніше зробити таке дослідження в Інтернет. Наприклад, Ви заходите на сайт Порше. І там є анкетка, заповнення якої займе лічені хвилини, де Ви можете вказати важі побажання та пропозиції і оцінку поточної продукції. Якщо Ви зайшли на цей сайт, то ймовірно Ви цікавитись їхньою продукцією, і можливо, є щось таке, що Ви б хотіли бачити нового в їхній продукції. Такі опитування не є навязчивими. Ви можете просто клацнути на кнопочку відміна і не проходити таке опитування. І Вам не приходиться пояснювати, що Ви не бажаєте брати участь у даному дослідженні, що у Вас немає часу і т.д, як у опитуваннях по телефону. Зараз широко використовуються так звані онлайн-панелі, де респонденти, які зацікавлені (що досить важливо!) реєструються і добровільно беруть участь у дослідженнях. З допомогою таких онлайн панелей, можна легко відстежити тренди (провести моніторинг однієї і тієї ж групи респондентів, можна одночасно опитати велику кількість респондентів. Такий процес є автоматизованим, що значно полегшує обробку даних. І досить суттєвою перевагою є швидкість такого дослідження (збір даних як правило займає до 5 днів), воно не потребує великих затрат і часу.
|
Категория: Интернет-маркетинг | Добавил: olichkakravchuk (24.12.2009)
| Автор: Кравчук Оля
|
Просмотров: 536
|
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
| |
| | |
|
|
Радио 101 |
|
|
|
|