Інтернет став ефективним шляхом збору маркетинговими компаніями даних та перевірки ефективності їх реклами. Також Інтернет дає доступ фірмам, що проводять дослідження до ринку, до широкого кола користувачів, що дозволяє їм краще зрозуміти як їх продукція використовується людьми різного віку, статі, національності. Інтернет дослідження стає також досить прибутковим бізнесом в даний час. В даному рефераті хочу детальніше зупинитись на маркетингові дослідження через Інтернет в Україні, їх стан з розвитком інформаційних технологій та поширенням Інтернету.
Маркетингові дослідження надають можливість багатьом компаніям досягати успіху, підвищувати конкурентоспроможність та максимізувати прибутки через надання важливої інформації для прийняття рішень, починаючи з виявлення незайнятих ринкових ніш і закінчуючи вимірюванням рівня задоволеності споживачів для планування ефективних кампаній просування.
Із розвитком інформаційних технологій та поширенням Інтернету, ринки та поведінка споживачів зазнають значних змін, а разом з ними і маркетингові дослідження: збільшуються обсяги досліджень, підвищуються їх стандарти якості. Найзначніша зміна стосується методів та методологічних підходів. Згідно із даними міжнародних гравців цього ринку, використання методів онлайн досліджень стрімко зростає останнім часом і має найбільший потенціал для подальшого розвитку у порівнянні із традиційними методами досліджень.
|