Вторник, 24.12.2024, 01:43
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Реклама в Интернет

Методи пошукової оптимізації
Пошукова оптимізація сайту або ж SEO (англ. search engine optimization) — процес коректування HTML-коду, текстового наповнення (контенту), структури сайту, контроль зовнішніх чинників для відповідності вимогам алгоритму пошукових систем, з метою підняття позиції сайту в результатах пошуку в цих системах за певними запитами користувачів. Чим вище позиція сайту в результатах пошуку, тим більша ймовірність, що відвідувачів перейде на нього з пошукових систем, оскільки люди зазвичай йдуть за першими посиланнями.

Методи SEO різні, але в загальному зводяться до двох видів: гаряча та холодна.
Гаряча - публікація повідомлень і статей c посиланнями на ваш веб-ресурс на тематичних форумах, тематичних сайтах, передача посилань засобами різних програм і сайтів створених для спілкування он-лайн (skype, icq, чаты, irc,...). Причому це повинне бути не простої заспамлення, а розповідь людям дійсно зацікавленим у даній тематиці. Останнім часом набирає обороти й публікація посилань у різних соціальних мережах (зміна статусу, перехід від друга до друга, створення співтовариства). Ефект від такого способу розкручування недовговічний, але ефективність доведена.

Холодна - тип розкручування розрахований на тривалий час. Холодне розкручування ділитися на 4 види:
1) Біла - вид розкручування, що прийнятний для пошукових машин. Полягає в оптимізації змісту, виділенні ключових слів HTML тегами, оптимізації коду, правильному написанні заголовків і мета тегів.Біла оптимізація вимагає значних матеріальних і тимчасових витрат, однак ефект від неї максимально тривалий і позитивно впливає на враження від сайту в користувачів.
2) Чорна оптимізація -метод категорично заборонений пошуковими системами. Полягає у використанні дорвеїв, спамдексінгу, приховання тексту, свопінгу, посилального спаму, створення сайтів-сателітів. Використання чорних методів оптимізації дійсно швидко веде до підвищення позицій сайту в рейтингах пошукових систем, однак такий ефект так само швидко й пропадає. А виявлення заборонених методів пошуковою системою приводить до виключення сайту з каталогу або накладенню штрафу.
3) Сіра оптимізація - це щось середнє: уже не біла, але ще не чорна оптимізація. Сюди відносять використання сторінок-дорвеїв, але без автоматичної переадресації, а з явним запрошенням відвідати основний сайт. Або, наприклад, участь в автоматичній накрутці лічильників, створення сайтів-сателітів (сайтів зі схожим умістом з використанням чорних методів SEO, але з переадресацією на основний ресурс). Ефект - мінімальний і нестабільний. Хаотичний обмін посиланнями - розміщення посилань на різних сайтах, не враховуючи їх тематику і цінність для відвідувачів.
4) Помаранчева - дозволений метод розкручування. Полягає в наповненні сайту змістом відмінним від основної теми ресурсу.до помаранчевої оптимізації відносять розміщення на сайті матеріалів, що не ставляться до основної тематики, головне, щоб вони були цікаві .

SEO на сьогоднішній день - це не розкіш, а необхідність, для тих, хто дійсно опікується розвитком свого сайту. І доручити цю справа краще дбайливим рукам фахівців.

Категория: Реклама в Интернет | Добавил: Bubochka (21.12.2009) | Автор: Валова Тетяна Сергіївна
Просмотров: 518
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz