Воскресенье, 22.12.2024, 22:04
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Интернет-маркетинг

Маркетингові параметри ефективності

Маркетингові параметри ефективності

З кожним роком, з кожним днем люди постійно вдосконалюють навколишній світ навколо себе, намагаючись зробити своє перебування в ньому більш комфортабельним, свої дії більш ефективними. Саме тому з’являються такі примітивні(як здається зараз) речі як, наприклад, пульт або автомобілі…..Таким самим чином з’явився і Інтернет – маркетинг. Що ж привело людей до того, щоб обмінюватися інформацією в Інтернеті, на відстані, купувати товари, які вони бачили лише на фотографії, заключати угоду з людьми, з якими фізично не спілкувались???

Є ряд причин ,які до цього призвели, наприклад такі як:

- зниження собівартості товару ,адже продаж його на фіксованому місті автоматично додає вартість продукту за рахунок орендної плати та плати штатним працівникам, адже за всі ці дрібниці все одно платить споживач, який не має наміру віддавати більшу частину грошей, лише за те, що цей продукт був куплений в магазині у центрі міста.

- підвищення його продажу на ринку. Адже продаж його на певному місті має ряд недоліків, основними з них є висока оренда плата, що в результаті збільшує ціну на продукт та обмежена можливість бачити асортимент товару , а також обмеженість в часі його покупки.

 Отже ,на допомогу споживачам і виробникам приходить Інтернет – маркетинг. Щоб розглядати його особливості, декілька слів про саме поняття:

Інтернет-маркетинг (англ. internet marketing) - це практика використання всіх аспектів реклами в Інтернеті для отримання відгуку від аудиторії, яка включає як творчі, так і технічні аспекти роботи в мережі Інтернет, у тому числі дизайн, розробку, рекламу і маркетинг.

Інтернет – маркетинг має свої недоліки та переваги, почнемо з переваг:

- Доступність інформації(кожен споживач може легко отримати всю інформацію про продукт чи послугу, незалежно від місця і часу, і неможливо не згодитися, що це є дуже важливим аспектом для кожного з нас. Візьмемо для прикладу ситуацію: ми вибираємо в Закарпатті собі базу відпочинку на Новорічні свята, за допомогою реклами в Інтернеті мі отримаємо всю необхідну інформацію(телефон, фото та ін.)а якби не Інтернету? Щоб тоді?Саме тому кожна поважаюча себе компанія має свою рекламу,або сайт в Інтернеті).

 -Економія(відсутність витрат на персонал та оренду).

 -Розширення діяльності(вплив на значно більші маси населення,навіть на міжнародному рівні).

 -Високі темпи росту(1-й в рейтингу реклами).

Щодо недоліків:

-Недосконалість роботи Інтернету споживача(нажаль не у всіх споживачів швидкий і якісний інтернет,для ефективної роботи в ньому).
-Неможливість фізичного контакту товару і споживача(кожному хочеться бачити і відчувати те за що він платить гроші).

-Платежі(нажаль, ми знаходимося ще на тому етапі. На якому споживачі довіряють дуже малій кількості платіжних методів).

Отже ,якщо спиратися на все, що написано вище, то можна впевнено зробити висновок про те, що хоч на даному етапі Інтернет, як засіб поширення інформації та товару все ще має свої недоліки, але ми йдемо до поступового їх викорінення. З кожним днем все більша кількість людей стає користувачами якісного Інтернету, безліч Інтернет – кафе, а найголовніше, що Інтернет стає перевірений часом і люди починають пристосовуватися до послуг ,які він надає і відкидають старі методи здійснення тих же операцій(наприклад купівлі-продажу).

Щодо безпосередніх параметрів ефективності про розміщення реклами , інформації та товару в мережу, то можна виділити три основних групи:

-Економічні. (оцінка економічної ефективності обраного варіанта побудови маркетингової системи підприємства на основі Web-сервера в середовищі Інтернет).

-Організаційні. (визначають ступінь інтеграції нової інформаційної системи з існуючою системою і ступінь інтеграції нової інформаційної системи з існуючою діяльністю підприємства).

-Маркетингові.( відображають ефективність проведення маркетингової програми реалізації та просування Web-сервера в середовищі Інтернет і характеризують ефективність використання інструментів Web-маркетингу).

Маркетингові і статистичні дослідження щодо Інтернету і ефективності розміщення в ньому реклами довели, що на сьогоднішній день реклама в Інтернеті є невід’ємною частиною кожної рекламної програми будь-якого підприємства, починаючи від послуг звичайної швачки, закінчуючи рекламою великих корпорацій. Реклама в Інтернеті може бути різноманітною, таким же диференційованим є ефект та дохід від неї.

Інтернет-маркетинг в сучасній економіці відіграє неабияку роль. Розширює можливості як продавців так і покупців з урахуванням їхніх потреб. Робить доступнішим товар і інформацію споживачеві та зменшує витрати та підвищує ефективність виробникові.

 

Категория: Интернет-маркетинг | Добавил: ALissa (19.12.2009) | Автор: Хомич Альона(6502,2)
Просмотров: 736
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz