Суббота, 11.01.2025, 09:00
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Электронный бизнес

Комерційна діяльність в умовах інтернет-ринку
    Комерційна діяльність в умовах інтернет-ринку
     В умовах бурхливого розвитку інформаційних технологій ми все частіше чуємо фрази : "електонна комерція”, "електронний обмін данними”, "бізнес через інтернет”.Але поки що досить обмежена кількість людей чітко розуміють суть цих понять.Що ж власне означає термін "електронна комерція”?Які існують її види? Саме на ці питання я і відповім у своїй статті.
На мою думку найбільш вдалим та зрозумілим є наступне визначення електронної комерції: "Електронна комерція - це майже те саме, що і ведення електронного бізнесу. Вона базується на електронній обробці та передачі інформації, включаючи текстову, звукову та візуальну інформацію. Електронна комерція поєднує в собі багато процесів: електронну торгівлю товарами та послугами, доставку інформації, електронний рух капіталу, електронну торгівлю акціями, електронні накладні, комерційні аукціони, спільну розробку технологій, гуртову торгівлю, дослідження ринків, та сервісне обслуговування. До електронної комерції відносять як товари так і послуги; як традиційні види діяльності, з новими бізнес-моделями, так і нові (наприклад віртуальні торгові центри)"
    До електронної комерції відносять електронний обмін інформацією (Electronis Data Interchange, EDI), електронний рух капіталу (Electronic Funds Transfer, EFS), електронну торгівлю (E-Trade), електронні гроші (E-Cash), електронний маркетинг (E-Marketing), електронний банкінг (E-Banking), електронні страхові послуги (E-Insurance), тощо. Розрізняють наступні типи електронної комерції:
-бізнес-до-бізнесу (B2B)
-бізнес-до-споживача (B2C)
-бізнес-до-уряду (B2G)
- споживач-до-споживача (C2C)
    Справа в тому, що Internet як нова територія для ведення бізнесу надає широкі можливості відображення реальної економіки держави у віртуальному всесвіті. Бурхливий розвиток E-commerce (електронної комерції) відкриває нові перспективи для ведення бізнесу. Саме тому, нам як майбутнім спеціалістам, менеджерам, керівникам, потрібно володіти навиками ведення бізнесу в інтернеті, оскільки не виключено, що саме Internet - комерція стане тим каталізатором, що призведе до створення абсолютно нових моделей ринкових відносин, абсолютно нових об'єднань партнерів і в підсумку - абсолютно нової економіки. Сфера електронної комерції в Україні на сьогодні знаходиться на етапі розвитку.Мені здається, що саме обізнаність ділових людей з цим видом бізнесу, сприятимуть зростанню довіри до нього, стануть поштовхом до зростання цієї сфери.
                                                                                                                                                    

Категория: Электронный бизнес | Добавил: nikki (20.12.2009) | Автор: Воліна Марія
Просмотров: 706
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2025 Сайт создан в системе uCoz