Пятница, 03.01.2025, 15:02
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Реклама в Интернет

Класифікація методів пошукової оптимізації
SEO (Search Engine Optimization) - комплекс заходів щодо оптимізації зовнішніх і внутрішніх параметрів сайту для підвищення його позицій у пошукових системах і збільшення числа користувачів, що прийшли на сайт із цих систем – використовує різні методи для вказаних цілей, але в загальному вони зводяться до двох видів: гаряча і холодна оптимізація.

Класифікація методів пошукової оптимізації:

Гаряча - публікація повідомлень і статей c посиланнями на ваш веб-ресурс на тематичних форумах, тематичних сайтах, передача посилань засобами різних програм і сайтів створених для спілкування он-лайн.
Ефект: недовговічний, але ефективність доведена.

Холодна - тип розкручування розрахований на тривалий час. Можна поділити його на 4 види: біле, чорне, сіре і помаранчеве. Головна їх відмінність полягає в способі дії і ефектах від них.
Біла - не заборонена до використання пошуковими системами. Фахівці білої оптимізації застосовують дозволені методи. Полягає в оптимізації змісту, виділенні ключових слів HTML тегами, оптимізації коду, правильному написанні заголовків і мета тегів.
Ефект: максимально тривалий і позитивно впливає на враження від сайту в користувачів
Сіра - це щось середнє: уже не біла, але ще не чорна оптимізація. Сюди відносять використання сторінок-дорвеїв, але без автоматичної переадресації, а з явним запрошенням відвідати основний сайт. Полягає в покупці посилань, взаємному обміні посиланнями, автоматичній накрутці лічильників, лінкатори, перенасичення тексту ключовими словами, публікація чужого контенту.
Ефект: мінімальний і нестабільний.
Помаранчева - рідко виділяється в окремий вид. Звичайно до помаранчевої оптимізації відносять розміщення на сайті матеріалів, що не ставляться до основної тематики, головне, щоб вони були цікаві .
Ефект: притягнуті додатковою темою відвідувачі швидше за все не зацікавляться і покинуть сайт.
Чорна - метод категорично заборонений пошуковими системами. Полягає у використанні дорвеїв, спамдексінгу, приховання тексту, свопінгу, посилального спаму, створення сайтів-сателітів.
Ефект: швидко веде до підвищення позицій сайту в рейтингах пошукових систем, однак швидко й пропадає.

У результаті правильного застосування SEO ви зможете:
-підвищити позицію вашого сайту в пошуковій видачі пошукових системи;
-підвищити відвідуваність свого сайту за запитами, що цікавлять Вас;
-бути успішніше конкурентів;
-підвищити рівень продажів;
-зробити бренд впізнаваним;
-одержувати більший дохід;
-зберегти й підвищити досягнуті результати.

Категория: Реклама в Интернет | Добавил: SS (20.12.2009) | Автор: Каминская Елена
Просмотров: 675 | Комментарии: 1
Всего комментариев: 1
1 Admin001  
0
Відмінно! applause

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2025 Сайт создан в системе uCoz