|
Статистика |
|
|
|
|
|
|
| | |
|
E-mail манкетинг
Одна із найбільш привабливих рис інтернету для бізнесу – це потужність та охоплення аудиторії. Саме широта охоплення потенційних клієнтів перетворює Інтернет на один із найпотужніших інструментів бізнесу, який відкриває надзвичайні можливості фактично перед будь-якою компанією. Е-mail маркетинг являє собою одну з форм прямого маркетингу, який використовує електронну пошту як засіб спілкування комерційних або засобів повідомлення аудиторією. Основними первагами такого виду маркетингу є доступність і масовість. Електронна пошта сьогодні є практично у кожного користувача Інтернету, а це сотні мільйонів людей по всьому світу. Крім того це досить простий спосіб маркетингу оснований на обміні посиланнями. Основними методами використання e-mail як засобу реклами э: списки розсилання, дискусійні аркуші та індивідуальні листи. Переваги Е-mail маркетингу: електронна пошта є практично у всіх користувачів мережі, е-mail являє собою push-технологію віщання, працює прямо і досягає конкретно потрібного Вам користувача, завдяки чіткому тематичному розподілу списків розсилань і дискусійних аркушів Ви можете впливати саме на цікавлячу Вас цільову аудиторію, багато західних експертів сходяться в думці, що відгук на правильно розміщену рекламу в e-mail вище, ніж відгук баннерів, і що саме головне, вище якість переходів на сайт рекламодавця - більше "правильних" відвідувачів. Отже, в сучасному світі бізнесу неможливо обійтися без використання інтернет-технологій, а Е-mail маркетинг є одним із найефективніших інструментів для розповсюдження реклами і агітації і ознайомлення нових клієнтів зі своєю продукцією.
|
Категория: Интернет-маркетинг | Добавил: Doctorov (23.12.2009)
| Автор: Докторов Антон
|
Просмотров: 553
|
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
| |
| | |
|
|
Радио 101 |
|
|
|
|