|
Статистика |
|
|
|
|
|
|
| | |
|
Чи важливе визначення цільової аудиторії Інтернет-ресурсу?
Будь-яка діяльність, у будь-якій сфері, має на меті задоволення певних потреб та бажань. Для функціонування будь-якої компанії життєво важливим стає визначення цільового ринку — сукупності покупців, котрі бажають придбати та використовувати певний товар. Визначення цільового ринку дає можливість оптимізувати діяльність компанії, направити її на створення конкретних товарів чи послуг, які стовідсотково матимуть попит. Ідентична ситуація виникає у сфері Інтернет-технологій. Створення будь-якого Інтернет-ресурсу, його оптимізація та інформаційне наповнення цілком та повністю залежить від цільової аудиторії сайту — від кола користувачів, які постійно відвідують сайт та користуються інформацією, розміщеною на ньому. Створення проекту, що не орієнтується на споживача, у сучасному суспільстві, приречене на загибель. Що ж такого особливого криється за визначенням аудиторії? Чому деякі сайти настільки відвідувані, що частенько відклик сторінки на запит користувача не надто швидкий; а про існування інших сайтів ніхто майже не знає? Цільова аудиторія сайту вливає на найменші дрібниці, котрі стосуються створеного або майбутнього сайту. Розробник ресурсу, виходячи з визначеної аудиторії, створює приємний дизайн, що викликатиме позитивні відчуття при перегляді сторінок. Відповідно до цілей та виду Інтернет-ресурсу обиратиметься кольорова гама, стиль оформлення: переважання яскравих візерунків, що запам’ятовуються, або ж навпаки — строгий, лаконічний мінімалістичний дизайн, не перевантажений графікою. Контент (змістова частина) сайту також залежить від аудиторії. Інформація повинна зацікавити користувача, змусити його відвідувати сайт ще і ще раз. Інформація повинна бути актуальною; новини потрібно регулярно оновлювати, щоб не виникало відчуття занедбаності сайту. Важливим також є вибір стилю мови, адже усі ми з власного досвіду знаємо, що не читатимемо важкого за стилем тексту, навіть на тему, що нас цікавить. Реклама на сайті ні у якому разі не повинна дратувати користувача. Їй належно бути ненав’язливою і, звичайно, тематичною. Інтернет-магазину побутової техніки не варто залучати рекламу засобів по догляду за шкірою чи рекламу страхової компанії. Зайва реклама, по-перше, відволікає, по-друге, робить неприємним та незручним перегляд сайту. Особливо це стосується реклам-клікерів, котрі іноді неможливо закрити, та інших спливаючих віконець. Таким чином, стає очевидним, що недостатньо просто створити Інтернет-ресурс, розмістити його у Мережі. Загальнодоведеним залишається той факт, що не визначивши коло людей, котрим дійсно буде цікавим та необхідним сайт, не вдасться зробити ресурс максимально актуальним, максимально яскравим та таким, що вирізнятиметься з мільйонів інших, що спокійнісінько собі існують на просторах Всесвітньої Мережі.
|
Категория: Интернет-маркетинг | Добавил: Mel_OK (18.12.2009)
| Автор: Корнеева Зоя
|
Просмотров: 490
|
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
| |
| | |
|
|
Радио 101 |
|
|
|
|