В епоху розвинених інформаційних технологій, будь-яке підприємство не може уявити свою діяльність без власного веб-ресурсу. Веб-ресурс став невід'ємною частиною маркетингу підприємства, його діяльності в цілому. Така тенденція і дала основу для існування нового бізнесу: масово-орієнтованої веб-розробки, з'явилася ціла наука створення веб-ресурсів, від проектування до безпосереднього створення. Даний реферат розглядає однин з найважливіших етапів розробки веб-ресурсу: розробки плану. Більш детальна увага приділяється структурі та інформаційному наповненню веб-ресурсу. Важливим є те, що реферат має практичну направленість і є не суто теоретичним дослідженням, а практично підкріпленою роботою, насиченою прикладамми. Уривок з реферату(практична частина): Розробка проекту майбутнього сайту(webo.com.ua): визначення цілей створення сайта: - поширення інформації про компанію, товари, послуги для розширення ринків збуту; - роль інформаційного джерела зв'язку з громадськістю; - збір інформації від відвідувачів (думки, пропозиції та т.д.); - спосіб роботи з клієнтами (технічна підтримка, b2b і т.д.); - пошук потенційних партнерів; аналіз видів реалізації задач: - перегляд подібних рішень; - аналіз інтересу до сайтів заданої тематики (пошукові машини, відвідування схожих сайтів і т.д.); - визначення цільової аудиторії; створення структури і базових властивостей дизайну створюваного сайта: - аналіз сайтів подібної тематики; - добір властивостей описів матеріалів, що публікуються (наявність фото, обсяги опублікованих текстів і т.д.); - визначення дерева розділів, наявність тих або інших розділів і блоків; - створення технічного завдання; - визначення термінів виконання (наприклад, сайт може створюватися для певної виставки); - визначення оптимального бюджету для реалізації проекту
|