Суббота, 28.06.2025, 23:19
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Корпоративные порталы

Проект. Структура та інформаційне наповнення веб-ресурсу
В епоху розвинених інформаційних технологій, будь-яке підприємство не може уявити свою діяльність без власного веб-ресурсу. Веб-ресурс став невід'ємною частиною маркетингу підприємства, його діяльності в цілому.

Така тенденція і дала основу для існування нового бізнесу: масово-орієнтованої веб-розробки, з'явилася ціла наука створення веб-ресурсів, від проектування до безпосереднього створення.

Даний реферат розглядає однин з найважливіших етапів розробки веб-ресурсу: розробки плану. Більш детальна увага приділяється структурі та інформаційному наповненню веб-ресурсу.

Важливим є те, що реферат має практичну направленість і є не суто теоретичним дослідженням, а практично підкріпленою роботою, насиченою прикладамми.

Уривок з реферату(практична частина):

Розробка проекту майбутнього сайту(webo.com.ua):
визначення цілей створення сайта:
- поширення інформації про компанію, товари, послуги для розширення ринків збуту;
- роль інформаційного джерела зв'язку з громадськістю;
- збір інформації від відвідувачів (думки, пропозиції та т.д.);
- спосіб роботи з клієнтами (технічна підтримка, b2b і т.д.);
- пошук потенційних партнерів;
аналіз видів реалізації задач:
- перегляд подібних рішень;
- аналіз інтересу до сайтів заданої тематики (пошукові машини, відвідування схожих сайтів і т.д.);
- визначення цільової аудиторії;
створення структури і базових властивостей дизайну створюваного сайта:
- аналіз сайтів подібної тематики;
- добір властивостей описів матеріалів, що публікуються (наявність фото, обсяги опублікованих текстів і т.д.);
- визначення дерева розділів, наявність тих або інших розділів і блоків;
- створення технічного завдання;
- визначення термінів виконання (наприклад, сайт може створюватися для певної виставки);
- визначення оптимального бюджету для реалізації проекту

Категория: Корпоративные порталы | Добавил: AVShevchenko (29.05.2008) | Автор: Шевченко Андрій Васильович
Просмотров: 749
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2025 Сайт создан в системе uCoz