Воскресенье, 29.06.2025, 02:47
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Корпоративные порталы

корпоративні портали
Сьогодні практично неможливо знайти більш-менш серйозну організацію, установу чи фірму, що не має свого сайту в Інтернеті. Сучасний корпоративний сайт з набору інформаційних ресурсів перетворився на інструмент, що сприяє підвищенню ефективності роботи.
Інформацію в порталах зазвичай організовують за ієрархічною ознакою, пов'язаною з певною тематикою. Привабливість корпоративних порталів полягає в тому, що вони дозволяють максимально наблизити бізнес до клієнтів, партнерів і постачальників, забезпечити користувачам персоналізацію, "безшовну" інтеграцію інформаційної суті компанії і можливість встановлювати відносини усередині робочих і інформаційних груп.
Найпоширеніші два підходи в технології створення сучасних корпоративних сайтів: набори статичних HTML-сторінок, що редагуються вручну, та портали із засобами керування інформаційним наповненням і засобами інтеграції з корпоративними інформаційними системами.
Технологія створення корпоративних веб-сайтів продовжує розвиватись. З’явилися засоби реалізації інтерактивності, персоналізації інформаційного наповнення, взаємодії з користувачем, а також інструменти інтеграції з корпоративними інформаційними системами й засоби керування підприємством. Вже існують спеціалізовані засоби для створення інфраструктури корпоративних веб-застосувань, впровадження яких не потребує програмування. Ці новітні інформаційні технології називають порталами. Запровадження цих технологій є актуальним і перспективним, оскільки вони дозволяють забезпечити підвищення рівня ефективності та прийняття оптимальних управлінських рішень, використання необхідних інформаційних ресурсів.
Переваги, які надають інформаційні портали:
• Корпоративні портали структурують дані, що знаходяться в базі даних корпорації і надають їх в зручній для використання формі.
• Портали відстежують і витягують інформацію з мережі Internet і фільтрують її, ґрунтуючись на вимогах користувачів.
• Корпоративні портали забезпечують загальний доступ до публічної інформації, ґрунтуючись на можливостях Мережі. Реклама при використанні внутрішніх можливостей компанії.
• Використання можливостей гіпертексту для переміщення по посиланнях, вставлених прямо в текст.
• Використання графічних, аудіо і відео зразків. Використання однієї універсальної програми -Web-браузера - для роботи зі всіма видами інформації.
Аналіз і результати дослідження засобів інформаційного наповнення сайта або порталу та засобів реалізації порталів є корисними для проектувальників і розробників порталів при виробленні підходів, концепцій, моделей, методик, виборі засобів на етапах проектування, розробки та керування наповненням інформаційними ресурсами порталу чи сайту. Вони можуть використовуватись при проектуванні, розробці як корпоративних порталів так і інших сайтів та порталів.
Щодо України, то на жаль, більшість українських корпоративних порталів ще не реалізують покладену на них місію і представляють лише стандартну інформацію про продукцію компанії та її реквізити. Але слід зазначити, що останнім часом багато корпоративних сайтів урізноманітнили свій зміст, додали режим зворотного зв'язку, інформацію про вакансії тощо
Категория: Корпоративные порталы | Добавил: Estrada (24.12.2007) | Автор: Юля Эстрада
Просмотров: 1171
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2025 Сайт создан в системе uCoz