|
Статистика |
|
|
|
|
|
|
| | |
|
Створення корпоративного сайту
Корпоративний сайт - це багатофункціональне представництво вашої
компанії, медіа проекту в Інтернеті. Сюди входять всі можливі способи
представлення інформації, та динамічні можливості - галерея, форум,
реєстрація користувачів, багатомовність, багаторівневе управління.
Дизайн сайту розробляється з особливим підходом до ваших потреб та
майбутнього розвитку. На жаль, для більшості керівників компаній,
створення корпоративних веб-ресурсів просто модна тенденція, більшість
компаній роблять їх просто "щоб було". Недивно, що корпоративні сайти
частенько знаходяться в напівзамороженому стані. Очевидно, що компаніям
пора змінити відношення до фірмової інтернет-сторінки. До речі, в
світовому рейтингу кращих комерційних сайтів вітчизняні компанії
плентаються в хвості списку. Експерти двох європейських агентств -
Bowen Craggs і H&h Webranking сходяться на думці, що більшості
російських фірм потрібно навіть не допрацювати, а повністю відновити
свої інтернет-сторінки. Мабуть, це непоганий привід, щоб пригадати
закони організації ефективного віртуального офісу. Щоб
корпоративний сайт компанії став не просто вивіскою, а другом і колегою
для багатьох людей, належить вирішити декілька завдань. Почнемо по
порядку. Взнати відвідувачів «в обличчя» допоможуть лічильники, які
покажуть статистику відвідуваності веб-сторінки, а також географічне
розташування читачів, їх пошукові запити і так далі. За допомогою цих
даних можна детально вивчити аудиторію вашого ресурсу, що дозволить з
точністю вгадувати побажання «вашого» клієнта. Адже все до чого ми
прагнемо - стати йому потрібними. Саме у нас він виявить важливу для
себе інформацію або зробить замовлення. Другий плюс, який дає постійне
відстежування характеристик читачів сайту в тому, що ця тактика
допомагає оцінити ефективність різних ходів по залученню клієнтів. Без
маркетингу не обійтися, адже доведеться постійно придумувати щось нове,
щоб утримати людей. Любителям поспілкуватися можна запропонувати
початитись у форумі. На інтернет-ресурсі можна розмістити і блоги
топ-менеджерів. Добре б ще передбачити рубрику «постав питання
фахівцеві». Безумовно, серед відвідувачів сайту немало також
потенційних співробітників - висококласних фахівців. Якщо дати
претендентам можливість заповнювати резюме прямо на сайті, цінні кадри
самі вас знайдуть. Природно, служба підтримки сайту повинна працювати і
вдень і вночі. Адже відвідувачі заходять на веб-сторінку у будь-який
час. Окрім співробітників, сайт знайде вам клієнтів. Тільки щоб
при запиті в пошуковій системі ваш посилання на ваш ресурс займало
верхні позиції, вам необхідно рекламувати свій ресурс ще і на інших
інтернет-сторінках. Наприклад, через укладання партнерських програм по
обміну посиланнями між різними сайтами. Ефективна і така форма
співпраці як обмін новинами. Завдяки RSS-каналам підписчики і численні
ЗМІ миттєво отримують новини і можуть транслювати їх на своїх сайтах в
режимі реального часу. Важлива умова «привабливості» сторіночки -
зручна навігація по сайту. Користувач повинен швидко знайти те, що йому
потрібне. Тому скажіть ні заплутаному меню, майте на увазі в ньому не
має бути більше 12-15 напрямів. Тоді вибрати потрібне буде легко і на
сайті ніхто не заблукає. Постарайтеся також максимально продумати всі
розділи сторінки. Відоме правило трьох кліків свідчить: структура
сайту повинна забезпечити користувачам перехід від головної сторінки до
потрібної інформації за три кліка на посилання. Найпопулярніші способи
по спрощенню сайту - встановити кнопки повернення на головну сторінку,
створити карту сайту зі всіма розділами або «повісити» вікно пошуку на
головній або на кожній сторінці. Подаруйте користувачам можливість
настроювати вид сайту «Під себе», переробляючи меню. Пофантазуйте щодо дизайну. Прикраси мають бути в міру, зверніть увагу на зручність читання інформації.
Головний чинник продуктивного сайту - вичерпний об'єм інформації для
інвесторів і аналітиків. На сайті має бути присутньою інформація про
соціальну відповідальність і турботу про навколишнє середовище, така
важлива для західних інвесторів. На віртуальній сторінці компанії
повинні також публікуватися вакансії. Споживачі повинні мати можливість
поставити питання і отримати на нього відповідь. Сайт має бути хороший
як з інформативної точки зору, так і з погляду дизайну. Добре продумана
структура сайту - основа успіху.
|
Категория: Корпоративные порталы | Добавил: Irchik (22.12.2007)
| Автор: Ириша
|
Просмотров: 656
|
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
| |
| | |
|
|
Радио 101 |
|
|
|
|