Понедельник, 23.12.2024, 00:03
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Корпоративные порталы

Функціональні рівні корпоративного порталу
     Даний реферат має таку структуру: сутність корпоративного порталу, види та структура   корпоративних порталів.
    У першому розділі я розглянула сутність корпоративного порталу і які він має сервіси. Я дійшла висновку, що портал - це вхід (або вихід) в глобальний інформаційний простір. За своєю суттю портал  це Web-сайт, призначений для певної аудиторії (наприклад, клієнтів і співробітників компанії), здійснює аналіз, обробку і доставку інформації і надає доступ до різних сервісів на основі персоналізації користувачів за допомогою будь-якого пристрою, підключеного до Internet. Словосполучення "корпоративний інформаційний портал" означає ПЗ, що забезпечує доступ за допомогою браузера до широкого спектру джерел даних - електронної пошти, СУБД, систем аналізу інформації, Internet, реєстраційним журналам систем виставляння рахунків і автоматизації роботи відділів збуту і ін.
     Сервіс порталу – це реалізовані в складі порталу програмні засоби по наданню різноманітних послуг користувачу, доступні через зовнішній або внутрішні (програмні) інтерфейси порталу. До складу базового сервісу порталу відносять:     сервіс пошуку і навігації по ресурсах порталу;   інформаційний сервіс; сервіс інтерактивного спілкування користувачів порталу; сервіс персоніфікації порталів користувача;  сервіс моніторингу і статистики.
     У 2 розділі я проаналізувала види корпоративних порталів. За призначенням розрізняють такі типи порталів:

1.     Загальнодоступні, або горизонтальні, портали (мегапортали), такі як Yahoo!, Lycos, Excite, Rambler. Ці портали призначені для найширшої аудиторії, що відбивається на утриманні інформації, що надається ними, і послуг.  Зазвичай вони носять загальний характер (наприклад, новини про політичні події і культурне життя, електронна пошта, новинні розсилки і т.д.). Сфера діяльності таких порталів перетинається з сферою діяльності засобів масової інформації, тому останнім часом спостерігаються процеси злиття загальнодоступних порталів і засобів масової інформації в рамках однієї компанії.

2.     Вертикальні портали. Призначені для специфічних видів ринку і обслуговують аудиторію, що користується послугами цього ринку або що працює на нім. Прикладами таких порталів можуть служити додатки B2C (Business-to-consumer), наприклад туристичні агентства, що надають послуги з бронювання місць в готелях, замовленню і доставці квитків, доступу до карт і відомостей про автомобільні маршрути і т.п., або портали типу B2B (business-to-business), що дозволяють своїм клієнтам реалізовувати сумісні бізнес-операції (наприклад, вибирати постачальників і здійснювати закупівлю товарів, проводити аукціони і т.п.). Число подібних порталів останнім часом швидко росте, оскільки нові ринки товарів і послуг переміщаються в Internet.

3.     Корпоративні портали призначені для співробітників, клієнтів і партнерів одного підприємства ( B2E-порталы  Business-to-employees). Користувачі такого порталу дістають доступ до призначених ним сервісів і додатків залежно від їх ролі і персонального профілю, і це найцікавіша категорія порталів в плані реалізації корпоративної інфраструктури і інтеграції додатків. Призначенням корпоративного порталу є надання зовнішнім і внутрішнім користувачам можливості персоніфікованого доступу до всіх корпоративних даних і додатків (включаючи неструктуровані і різнорідні дані), об'єднання ізольованих моделей бізнесу, інтеграція різних корпоративних додатків (зокрема додатків бізнес-партнерів), забезпечення повноцінного цілодобового доступу всіх користувачів (включаючи і мобільних приладів) до ресурсів компанії 24 години в добу незалежно від їх місця перебування
        В останньому розділі я розглянула структуру
корпоративного порталу. У складі корпоративного
порталу виділяють такі функціональні шари:

1.     Шар базової інфраструктури, що відповідає за базові сервіси, такі як управління транзакціями, система безпеки, управління порталом і ін. Технічно він містить, як правило, сервер додатків, сервер баз даних і Web-сервер, або декілька подібних серверів.

2.     Шар інтеграції додатків, що відповідає за взаємодію порталу зі всіма додатками, що існують в компанії, такими як СУБД, CRM- і ERP-системи, успадковані додатки і ін.

3.     Шар інтерфейсів, що включає засоби управління інформаційним наповненням, інтерфейси для обміну даними з інформаційними системами бізнес-партнерів, засоби для роботи з мобільними і бездротовими пристроями і ін. До цього ж шару відносяться візуальні і невізуальні компоненти порталів, звані зазвичай портлетами, але що іноді мають і інші назви (Pagelets, Gadgets, iViews і т.д.).    ипова архітектура Web-порталу, як правило, включає наступні основні компоненти:
  • публічні Web-сервери, які забезпечують доступ користувачів мережі Інтернет до інформаційних ресурсів порталу;
  • кеш-сервери, що забезпечують тимчасове зберіганнякопії ресурсів, до яких діставали доступ Інтернет-користувачі. При зверненні до ресурсів Web-порталу спочатку проводиться спроба витягання ресурсу з пам'яті кеш-серверів, і лише якщо ресурс там відсутній, то тоді запит передається публічним Web-серверам. Використання кеш-серверів дозволяє понизити навантаження на основні публічні сервери, а також зменшити час доступу користувачів до кешованих ресурсів;
  • DNS-сервери, що забезпечують можливість перетворення символьних імен серверів Web-порталу у відповідні ним IP-адреси;
  • сервери додатків, на яких встановлено спеціалізоване програмне забезпечення, призначене для управління інформаційним вмістом Web-порталу;
  • сервери баз даних, які забезпечують централізоване зберігання інформаційних ресурсів Web-порталу;
  • комунікаційне устаткування, що забезпечує взаємодію між різними серверами Web-порталу.
 В даній роботі подані визначення поняття порталу, як
сучасної інформаційної технології, типи, загальні риси
порталівАналіз і результати дослідження є корисними для
проектувальників і розробників порталів при виробленні
підходів, концепцій, моделей, методик, виборі засобів
реалізації портальних технологій на етапах проектування,
розробки та керування наповненням інформаційними
ресурсами порталу чи сайту. Подальші наукові
дослідження у цьому напрямку перспективні. Актуальним
було б дослідження засобів інформаційного наповнення
порталів.
Категория: Корпоративные порталы | Добавил: filimonova (24.12.2008) | Автор: Філімонова Катерина Олексадрівна
Просмотров: 3352 | Комментарии: 4
Всего комментариев: 4
4 filimonova  
0
бачите, людям подобається! а ви мені навіть нещасні 5 балів не поставили cry

3 Bellum  
0
roll

2 Admin001  
0
Студенти, скiльки можна повторювати!

Я просив написати хоча б 2 абзаца,
але СВОЇМИ СЛОВАМИ І ДУМКАМИ

Висновки взяті звідси ... один в один !


1 filimonova  
0
дуже дуже дуже дуже дуже цікава і захоплююча анотація applause biggrin smile

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz