|
Статистика |
|
|
|
|
|
|
| | |
|
Критерії вибору рекламних майданчиків.
При проведенні рекламної кампанії одним з перших треба вирішити питання визначення цільової аудиторії. Ухвалення рішення по ньому дозволить перейти до наступного кроку — вибору сайтів або систем, що охоплюють дану аудиторію. Основним методом просування в Інтернеті сьогодні є реклама в ньому. Особливість реклами в Інтернеті полягає в її дворівневому підході: першою ланкою є зовнішня реклама у вигляді банерів, текстових блоків і інших носіїв, що розміщуються на популярних і тематичних web-сайтах або що розсилається по електронній пошті; другим — web-сайт компанії. Основними інструментами зовнішньої реклами в Інтернеті є: банерна реклама; реєстрація сайту в web-каталогах і індексація сайту пошуковими системами; реклама з використанням електронної пошти, а також заснованих на її механізмах службах Інтернету — списків розсилки; реклама з використанням служб телеконференцій і дощок оголошень; партнерські програми. Стимулювання збуту включає всілякі спонукальні заходи, розраховані головним чином на нетривалу дію і покликані спонукати споживачів або продавців купувати певні вироби або послуги. Тоді як реклама пояснює, чому слід купити той або інший товар, заходи по стимулюванню збуту пропонують якусь стимул-реакцію для цього. У Інтернеті застосовні всі основні принципи стимулювання збуту, властиві традиційному ринку. Основними засобами при цьому можуть виступати пропозиція пробних зразків продукції, знижки, купони, конкурси і премії. Організація громадської думки направлена на формування і підтримку сприятливого іміджу фірми, на переконання громадськості в необхідності її діяльності і її благотворному впливі на життя суспільства. Основними засобами зв'язків з громадськістю в Мережі виступають публікація матеріалів і новин в ЗМІ Інтернету, на інформаційних ресурсах мережевих оглядачів, на сайтах інформаційних агентств і традиційних ЗМІ, на спеціалізованих і тематичних серверах; здійснення за допомогою Інтернету взаємодії з представниками традиційних ЗМІ; робота з аудиторією в конференціях; проведення в Інтернеті лотерей, конкурсів і інших заходів з їх активним освітленням; спонсорська підтримка компаній.
|
Категория: Реклама в Интернет | Добавил: Жора (26.11.2008)
| Автор: Роднєв Олександр
|
Просмотров: 881
|
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
| |
| | |
|
|
Радио 101 |
|
|
|
|