Р еклама в Інтернеті 24.12.07. 14.06
Після створення Веб-сайту важливим є залучення на нього відвідувачів, або, говорячи мовою маркетингу, формування штучного попиту на відвідування даного сайту. Така діяльність відбувається після створення сайту, тобто тоді, коли всі технічні роботи вже завершені. Яким чином можна залучити відвідувачів до даного сайту? Як відбувається і з будь-якою продукцією, необхідно запевнити користувача Інтернету, що є потенційним споживачем товарів та послуг, що ті товари та послуги, які пропонує даний сайт, мають переваги над конкурентними. Залучення відвідувачів на сайт дає змогу користувачам WWW «замітити»,дізнатися про існування нового сайту, або ж, вперше зіштовхнувшись з проблемою пошуку конкретних товарів та послуг через Інтернет, потрапити відразу через пошукову систему на потрібну сторінку. Рекламна компанія та її проведення – це неоднорідний процес, це система дій, до якої входять такі основні складові: просування сайту через пошукові системи, рекламні заходи та контекстна реклама. Просування сайту в результатах пошуку пошукових систем по іншому ще називається оптимізацією сайту. Вона включає в себе реєстрацію сайту в каталогах та пошукових системах, занесення сайту до тематичних каталогів, що включають сайти відповідної сфери чи галузі, а також контекстну оптимізація сайту, що сприяє кращому індексуванню пошуковими системами. Рекламні заходи включають в себе, по-перше, пошук таких ресурсів, на яких доцільно було б розмістити рекламу даного сайту, на цей вибір впливає структура цільової аудиторії сайту, кількість відвідувачів та рейтинг сайту. По-друге, це складання медіа-плану, завтверження рекламного бюджету, поланування змісту та суті реклами, а також терміну її розміщення. По-третє, це підготовка матеріалів для розміщення на інших сайтах з метою залучення цільової аудиторії. По-четверте, це проведення стартових, цільових, підтримуючих рекламних кампаній, розгляд, моніторинг, підготовка звітів про проведені заходи. Контекстна реклама здійснюється в результатах пошуку пошукових систем для рекламних кампаній з малим бюджетом, вона проводиться на сторінці з результатом пошуку по пошукових запитах. Перевага такого типу розміщення - чітка ідентифікація цільової аудиторії та скорочення витрат на рекламу. Ціль контекстної реклами - залучення на сайт цільових відвідувачів з пошукових систем та інших відвідуваних порталів. Реклама сайту є необхідною умовою його існування в мережі та отримання прибутку власниками сайту за рахунок залучення більшої кількості потенційних покупців товарів та послуг через Інтернет. Синиця Анна, 6 гр., 6103
|