|
Статистика |
|
|
|
|
|
|
| | |
|
Засоби розповсюдження рекламної інформації в Інтернет
З появою мережі Інтернет та стрімкому зростанні його активних користувачів, з'явилась можливість використання всесвітньої мережі в рекламних цілях. Так як Інтернетом користуються люди майже всіх вікових груп – це дає можливість оптимально та ефективно використовувати та впроваджувати рекламну та маркетингові компанії. Реклама вийшла на новий рівень – візуальний. З'явилися малюнки, аналоги звичайної друкованої реклами, потім малюнки-посилання і це відкрило нову сторону світу реклами. Якщо дотепер реклама була пасивною, то тепер вона стала активною. Поява CGI, Java, SWF ще більш додали активності новому дітищу комерції – інтернет рекламі. Інтернету рекламу можна розглянути з декількох сторін: 1. Локальна інтернет-реклама. Сюди можна віднести регіональні рекламні мережі. У такі мережі попадають тільки ті ресурси, що розташовані на території, охоплюваною цією мережею споконвічно. 2. Міжнародна інтернет-реклама. По суті, це вся інша реклама. Склалося так, що, наприклад Russian Link Exchange (RLE), незважаючи навіть на слово «Russian» у назві, є міжнародною мережею, вона охоплює безліч ресурсів Росії, країн колишнього СРСР і деякі російськомовні закордонні ресурси. 3. Винятково українська інтернет-реклама (дуже малий відсоток). Справа в тім, що будь-яка мережа, якщо вона себе споконвічно не обмежує в просторі, що покривається, дуже швидко виходить з рамок однієї країни і стає міжнародною. Це ж відноситься і до різних пошукових систем і каталогів. Важливо зрозуміти, також, що реклама в інтернеті по характеру рекламованих одиниць поділяється на: 1. Реклама оффлайнових товарів та послуг. 2. Реклама інтернет-ресурсів.
|
Категория: Реклама в Интернет | Добавил: marishulya (25.12.2008)
| Автор: Кудько Марина
|
Просмотров: 505
|
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
| |
| | |
|
|
Радио 101 |
|
|
|
|