Понедельник, 23.12.2024, 13:15
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Реклама в Интернет

Контекстна реклама: особливості та перспективи
Всі стикалися з різними методами Інтернет реклами. Зазвичай більша частина її викликає лише роздратування користувачів і несе збитки для рекламодавців, адже її ефективність дуже низька.
Останнім часом великої популярності набула контекстна реклама, яка вигідно відрізняється від конкурентів і своє цільовою спрямованістю, і ефективністю. Коли ви вводите запит в Google, в результатах зверху й справа інколи з являються окремі посилання. Це і є одним із видів контекстної реклами, а саме найпопулярніша її форма - реклама в пошукових системах.
В основу контекстної реклами покладено принцип відповідності змісту сторінки чи пошукового запиту змісту рекламного оголошення. Тобто реклама направляється саме на ту цільову аудиторію, якій вона призначена. Це забезпечує максимально ефективний таргетінг, а отже і ефективне використання рекламних коштів. Як елемент таргетингу контекстна реклама надає чудову можливість «геотаргетинга», тобто показ реклами користувачам лише певної місцевості, наприклад Києва. Що дає змогу направити рекламу на досить вузьку частину ринку (наприклад,не просто ринок мобільних телефонів, а саме київська його частка). Також важливим плюсом контекстної реклами є її ненав’язливість, на відміну від банерної реклами.
Найпопулярнішим постачальником послуг контекстної реклами в Інтернет виступає Google AdWords. Сервіс від компанії Google. Він користується великою популярністю у світі. Оплата здійснюється на основі двох показників CPC та CPM, тобто за кліки або за покази відповідно. Замовник сам визначає, скільки він готовий витратити на рекламу загалом чи в конкретний період часу. Це все надає значні переваги контекстній рекламі порівняно з іншими формами реклами.
Планувалося укладання угоди Google та Yahoo про взаємне розміщення реклами між двома компаніями. Однак насьогодні цей процес призупинено, оскільки угода викликала нарікання збоку антимонопольних органів США.. Вразі укладання такої угоди Google ще більше зміцнив би своє становище у сфері контекстної реклами. Зауважимо, що на ці дві компанії припадає понад 80% світового ринку Інтернет реклами.
Контекстна реклама стрімко розвивається, поступово розширюючи свою ринкову частку. В її ефективності переконалося багато рекламодавців в сегменті Інтернет реклами. Завдяки ефективності і, головне, зручності контекстної реклами можна бути впевненим в її активному розвитку в найближчі роки.

P.S.
Бажаючі дізнатися більше про контекстну рекламу від Google можуть пройти безкоштовний курс навчання за адресою:
http://www.google.com/intl/ru/adwords/learningcenter/index.html

Категория: Реклама в Интернет | Добавил: Bellum (22.12.2008) | Автор: Олександр Ворона
Просмотров: 579 | Комментарии: 2
Всего комментариев: 2
2 Bellum  
0
smile спасибі!

1 Admin001  
0
Ворона - вiдмінно!

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz