Воскресенье, 22.12.2024, 22:44
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Реклама в Интернет

Листи розсилки та їх організація
Використовуйте електронну пошту для збільшення доходів
Microsoft Small Business Center Print Print
В умовах конкуренції, з якою сьогодні стикається більшість підприємств, велику роль відіграє лояльність клієнтів. Зрозуміло, що дешевше підтримувати задоволеність існуючих клієнтів, ніж постійно полювати за новими.

Але як гарантувати своїм клієнтам очікуваний ними рівень обслуговування — і що зможе стимулювати їхнє повернення? А найголовніше, як з цим впоратися, коли одночасно слід вирішувати мільйон інших проблем?

Організації, що приділяють особливу увагу роботі з клієнтами, все частіше звертаються до широких можливостей електронної пошти. Це потрібно не кожній компанії, але лише тим, хто прагне залучати сучасні технології для підтримки відданості клієнтів і, в підсумку, формування прибутку.

Якщо ви готові використовувати на своєму підприємстві передові стратегії застосування електронної пошти, ось три напрямки, з яких можна почати.

Використовуйте власний сервер електронної пошти

Ваш магазин може бути зовсім невеликим, але клієнтам необов'язково знати про це. Завдяки власному серверу електронної пошти і можливості персоналізованих зв'язків із клієнтами, ваше підприємство справить враження масштабної діяльності. Плюс, розміщаючи електронну пошту в себе, ви одержуєте надійне і безпечне середовище електронної пошти, яка вам так потрібна.

Одним зі способів вирішення цієї проблеми є Microsoft Windows Small Business Server 2003 — серверне рішення, призначене для підприємств, яким потрібно швидко й ефективно відповідати своїм клієнтам. Windows Small Business Server надає вбудовану систему електронної пошти, включаючи засоби, що опираються на Exchange Server 2003 і Outlook Web Access і дають вам і вашим співробітникам доступ до електронної пошти навіть з-поза меж вашого офісу.

Використовуйте електронну пошту для маркетингових ініціатив

Існує безліч способів застосування електронної пошти для посилення зв'язків із клієнтами. Найкращою стартовою точкою може стати служба роботи з клієнтами. Навіть якщо ви не продаєте товари і послуги через Інтернет, можна з’ясувати електронні адреси клієнтів у точках продажу і розпочати взаємодію через електронну пошту. Для початку можна всього лише подякувати їм за покупку і запросити зв'язатися з вами, якщо знадобиться яка-небудь допомога. Windows Small Business Server 2003 надає загальну базу контактів, що допоможе керувати зростаючою кількістю клієнтів, одночасно забезпечуючи персоніфікацію комунікацій.

Далі можна повідомляти клієнтам про спеціальні заходи чи рекламні кампанії. При цьому можуть використовуватися як розсилки за всім списком електронних адрес, так і спеціалізовані розсилки. Треба тільки скористатися функцією злиття в Outlook 2003. Проводячи маркетингові компанії електронною поштою, слід пам'ятати, що повідомлення, що відправляються, повинні пропонувати реальні вигоди. Поштові скриньки більшості людей перевантажені, якщо ви хочете, щоб ваші листи відкривали і читали, вони повинні приходити вчасно, містити цікаві відомості (подумайте про знижки, купони, спеціальні пропозиції) і бути короткими.

За наявності відповідних ресурсів, альтернативою стійкій розсилці з рекламних електронних листів може служити електронний бюлетень, крім спеціальних пропозицій, що містить корисні відомості. Він не обов’язково має бути витвором мистецтва. Наприклад, якщо ви керуєте ветеринарною клінікою, можна відправляти щоквартальний бюлетень, що містить пару сезонних порад з догляду за тваринами плюс можливі спеціальні пропозиції. Можна також згадати про нові послуги чи нових співробітників. І знову ж таки, бюлетень має бути своєчасним, змістовним і коротким. Бюлетень, що містить цінні відомості — це найефективніший спосіб забезпечити довгострокову відданість клієнтів.

Попередження: Ось головне, що слід знати про маркетинг електронною поштою — не потрібно запитувати дозвіл на відправку листа на електронну адресу. Якщо ви одержуєте адресу електронної пошти, не сумнівайтеся, що його власник розуміє, що ви збираєтеся його використовувати. І не забувайте повідомляти клієнтам у кожному електронному листі, який відправляється їм, як вони можуть видалити себе зі списку розсилання — і негайно видаляйте їх, одержавши подібне прохання. Небажана електронна пошта тільки роздратує ваших клієнтів і змусить їх відвернутися від вас.

Використовуйте електронну пошту для створення професійного іміджу

Іноді невеликі штрихи можуть помітно змінити сприйняття вашого бізнесу. Відправляючи ділові електронні листи клієнтам, постачальникам та іншим партнерам, враховуйте ці «невеликі штрихи», що допоможуть у просуванні вашого підприємства:

• Підпис електронної пошти. Це текст чи зображення, що можуть бути присутнім в електронному листі під вашим ім'ям. Деякі використовують надихаючі цитати чи смішні висловлення, але ви можете використовувати підпис для просування свого бізнесу. Можна вставити рядок з додатковими відомостями про свою компанію навіть з описом спеціальної пропозиції чи рекламної акції, тому що в Outlook 2003 підпис електронної пошти можна легко змінити декількома швидкими клацаннями.

• Вкладіть a vCard. Це ще один спосіб гарантувати поширення відомостей про ваше підприємство. vCard — це Інтернет-стандарт для створення і поширення віртуальних візитних карток. Можна легко створити vCard у Outlook 2003 і вкласти її в повідомлення, що відправляються клієнтам.

Незалежно від того, як ви використовуєте електронну пошту для просування свого бізнесу, існує дві переваги, які оцінить будь-який власник підприємства: електронна пошта — це швидко і недорого.
В умовах конкуренції, з якою сьогодні стикається більшість підприємств, велику роль відіграє лояльність клієнтів. Зрозуміло, що дешевше підтримувати задоволеність існуючих клієнтів, ніж постійно полювати за новими.

Але як гарантувати своїм клієнтам очікуваний ними рівень обслуговування — і що зможе стимулювати їхнє повернення? А найголовніше, як з цим впоратися, коли одночасно слід вирішувати мільйон інших проблем?

Організації, що приділяють особливу увагу роботі з клієнтами, все частіше звертаються до широких можливостей електронної пошти. Це потрібно не кожній компанії, але лише тим, хто прагне залучати сучасні технології для підтримки відданості клієнтів і, в підсумку, формування прибутку.

Якщо ви готові використовувати на своєму підприємстві передові стратегії застосування електронної пошти, ось три напрямки, з яких можна почати.

Використовуйте власний сервер електронної пошти

Ваш магазин може бути зовсім невеликим, але клієнтам необов'язково знати про це. Завдяки власному серверу електронної пошти і можливості персоналізованих зв'язків із клієнтами, ваше підприємство справить враження масштабної діяльності. Плюс, розміщаючи електронну пошту в себе, ви одержуєте надійне і безпечне середовище електронної пошти, яка вам так потрібна.

Одним зі способів вирішення цієї проблеми є Microsoft Windows Small Business Server 2003 — серверне рішення, призначене для підприємств, яким потрібно швидко й ефективно відповідати своїм клієнтам. Windows Small Business Server надає вбудовану систему електронної пошти, включаючи засоби, що опираються на Exchange Server 2003 і Outlook Web Access і дають вам і вашим співробітникам доступ до електронної пошти навіть з-поза меж вашого офісу.

Використовуйте електронну пошту для маркетингових ініціатив

Існує безліч способів застосування електронної пошти для посилення зв'язків із клієнтами. Найкращою стартовою точкою може стати служба роботи з клієнтами. Навіть якщо ви не продаєте товари і послуги через Інтернет, можна з’ясувати електронні адреси клієнтів у точках продажу і розпочати взаємодію через електронну пошту. Для початку можна всього лише подякувати їм за покупку і запросити зв'язатися з вами, якщо знадобиться яка-небудь допомога. Windows Small Business Server 2003 надає загальну базу контактів, що допоможе керувати зростаючою кількістю клієнтів, одночасно забезпечуючи персоніфікацію комунікацій.

Далі можна повідомляти клієнтам про спеціальні заходи чи рекламні кампанії. При цьому можуть використовуватися як розсилки за всім списком електронних адрес, так і спеціалізовані розсилки. Треба тільки скористатися функцією злиття в Outlook 2003. Проводячи маркетингові компанії електронною поштою, слід пам'ятати, що повідомлення, що відправляються, повинні пропонувати реальні вигоди. Поштові скриньки більшості людей перевантажені, якщо ви хочете, щоб ваші листи відкривали і читали, вони повинні приходити вчасно, містити цікаві відомості (подумайте про знижки, купони, спеціальні пропозиції) і бути короткими.

За наявності відповідних ресурсів, альтернативою стійкій розсилці з рекламних електронних листів може служити електронний бюлетень, крім спеціальних пропозицій, що містить корисні відомості. Він не обов’язково має бути витвором мистецтва. Наприклад, якщо ви керуєте ветеринарною клінікою, можна відправляти щоквартальний бюлетень, що містить пару сезонних порад з догляду за тваринами плюс можливі спеціальні пропозиції. Можна також згадати про нові послуги чи нових співробітників. І знову ж таки, бюлетень має бути своєчасним, змістовним і коротким. Бюлетень, що містить цінні відомості — це найефективніший спосіб забезпечити довгострокову відданість клієнтів.

Попередження: Ось головне, що слід знати про маркетинг електронною поштою — не потрібно запитувати дозвіл на відправку листа на електронну адресу. Якщо ви одержуєте адресу електронної пошти, не сумнівайтеся, що його власник розуміє, що ви збираєтеся його використовувати. І не забувайте повідомляти клієнтам у кожному електронному листі, який відправляється їм, як вони можуть видалити себе зі списку розсилання — і негайно видаляйте їх, одержавши подібне прохання. Небажана електронна пошта тільки роздратує ваших клієнтів і змусить їх відвернутися від вас.

Використовуйте електронну пошту для створення професійного іміджу

Іноді невеликі штрихи можуть помітно змінити сприйняття вашого бізнесу. Відправляючи ділові електронні листи клієнтам, постачальникам та іншим партнерам, враховуйте ці «невеликі штрихи», що допоможуть у просуванні вашого підприємства:

• Підпис електронної пошти. Це текст чи зображення, що можуть бути присутнім в електронному листі під вашим ім'ям. Деякі використовують надихаючі цитати чи смішні висловлення, але ви можете використовувати підпис для просування свого бізнесу. Можна вставити рядок з додатковими відомостями про свою компанію навіть з описом спеціальної пропозиції чи рекламної акції, тому що в Outlook 2003 підпис електронної пошти можна легко змінити декількома швидкими клацаннями.

• Вкладіть a vCard. Це ще один спосіб гарантувати поширення відомостей про ваше підприємство. vCard — це Інтернет-стандарт для створення і поширення віртуальних візитних карток. Можна легко створити vCard у Outlook 2003 і вкласти її в повідомлення, що відправляються клієнтам.

Незалежно від того, як ви використовуєте електронну пошту для просування свого бізнесу, існує дві переваги, які оцінить будь-який власник підприємства: електронна пошта — це швидко і недорого.
В умовах конкуренції, з якою сьогодні стикається більшість підприємств, велику роль відіграє лояльність клієнтів. Зрозуміло, що дешевше підтримувати задоволеність існуючих клієнтів, ніж постійно полювати за новими.

Але як гарантувати своїм клієнтам очікуваний ними рівень обслуговування — і що зможе стимулювати їхнє повернення? А найголовніше, як з цим впоратися, коли одночасно слід вирішувати мільйон інших проблем?

Організації, що приділяють особливу увагу роботі з клієнтами, все частіше звертаються до широких можливостей електронної пошти. Це потрібно не кожній компанії, але лише тим, хто прагне залучати сучасні технології для підтримки відданості клієнтів і, в підсумку, формування прибутку.

Якщо ви готові використовувати на своєму підприємстві передові стратегії застосування електронної пошти, ось три напрямки, з яких можна почати.

Використовуйте власний сервер електронної пошти

Ваш магазин може бути зовсім невеликим, але клієнтам необов'язково знати про це. Завдяки власному серверу електронної пошти і можливості персоналізованих зв'язків із клієнтами, ваше підприємство справить враження масштабної діяльності. Плюс, розміщаючи електронну пошту в себе, ви одержуєте надійне і безпечне середовище електронної пошти, яка вам так потрібна.

Одним зі способів вирішення цієї проблеми є Microsoft Windows Small Business Server 2003 — серверне рішення, призначене для підприємств, яким потрібно швидко й ефективно відповідати своїм клієнтам. Windows Small Business Server надає вбудовану систему електронної пошти, включаючи засоби, що опираються на Exchange Server 2003 і Outlook Web Access і дають вам і вашим співробітникам доступ до електронної пошти навіть з-поза меж вашого офісу.

Використовуйте електронну пошту для маркетингових ініціатив

Існує безліч способів застосування електронної пошти для посилення зв'язків із клієнтами. Найкращою стартовою точкою може стати служба роботи з клієнтами. Навіть якщо ви не продаєте товари і послуги через Інтернет, можна з’ясувати електронні адреси клієнтів у точках продажу і розпочати взаємодію через електронну пошту. Для початку можна всього лише подякувати їм за покупку і запросити зв'язатися з вами, якщо знадобиться яка-небудь допомога. Windows Small Business Server 2003 надає загальну базу контактів, що допоможе керувати зростаючою кількістю клієнтів, одночасно забезпечуючи персоніфікацію комунікацій.

Далі можна повідомляти клієнтам про спеціальні заходи чи рекламні кампанії. При цьому можуть використовуватися як розсилки за всім списком електронних адрес, так і спеціалізовані розсилки. Треба тільки скористатися функцією злиття в Outlook 2003. Проводячи маркетингові компанії електронною поштою, слід пам'ятати, що повідомлення, що відправляються, повинні пропонувати реальні вигоди. Поштові скриньки більшості людей перевантажені, якщо ви хочете, щоб ваші листи відкривали і читали, вони повинні приходити вчасно, містити цікаві відомості (подумайте про знижки, купони, спеціальні пропозиції) і бути короткими.

За наявності відповідних ресурсів, альтернативою стійкій розсилці з рекламних електронних листів може служити електронний бюлетень, крім спеціальних пропозицій, що містить корисні відомості. Він не обов’язково має бути витвором мистецтва. Наприклад, якщо ви керуєте ветеринарною клінікою, можна відправляти щоквартальний бюлетень, що містить пару сезонних порад з догляду за тваринами плюс можливі спеціальні пропозиції. Можна також згадати про нові послуги чи нових співробітників. І знову ж таки, бюлетень має бути своєчасним, змістовним і коротким. Бюлетень, що містить цінні відомості — це найефективніший спосіб забезпечити довгострокову відданість клієнтів.

Попередження: Ось головне, що слід знати про маркетинг електронною поштою — не потрібно запитувати дозвіл на відправку листа на електронну адресу. Якщо ви одержуєте адресу електронної пошти, не сумнівайтеся, що його власник розуміє, що ви збираєтеся його використовувати. І не забувайте повідомляти клієнтам у кожному електронному листі, який відправляється їм, як вони можуть видалити себе зі списку розсилання — і негайно видаляйте їх, одержавши подібне прохання. Небажана електронна пошта тільки роздратує ваших клієнтів і змусить їх відвернутися від вас.

Використовуйте електронну пошту для створення професійного іміджу

Іноді невеликі штрихи можуть помітно змінити сприйняття вашого бізнесу. Відправляючи ділові електронні листи клієнтам, постачальникам та іншим партнерам, враховуйте ці «невеликі штрихи», що допоможуть у просуванні вашого підприємства:

• Підпис електронної пошти. Це текст чи зображення, що можуть бути присутнім в електронному листі під вашим ім'ям. Деякі використовують надихаючі цитати чи смішні висловлення, але ви можете використовувати підпис для просування свого бізнесу. Можна вставити рядок з додатковими відомостями про свою компанію навіть з описом спеціальної пропозиції чи рекламної акції, тому що в Outlook 2003 підпис електронної пошти можна легко змінити декількома швидкими клацаннями.

• Вкладіть a vCard. Це ще один спосіб гарантувати поширення відомостей про ваше підприємство. vCard — це Інтернет-стандарт для створення і поширення віртуальних візитних карток. Можна легко створити vCard у Outlook 2003 і вкласти її в повідомлення, що відправляються клієнтам.

Незалежно від того, як ви використовуєте електронну пошту для просування свого бізнесу, існує дві переваги, які оцінить будь-який власник підприємства: електронна пошта — це швидко і недорого.
В умовах конкуренції, з якою сьогодні стикається більшість підприємств, велику роль відіграє лояльність клієнтів. Зрозуміло, що дешевше підтримувати задоволеність існуючих клієнтів, ніж постійно полювати за новими.

Але як гарантувати своїм клієнтам очікуваний ними рівень обслуговування — і що зможе стимулювати їхнє повернення? А найголовніше, як з цим впоратися, коли одночасно слід вирішувати мільйон інших проблем?

Організації, що приділяють особливу увагу роботі з клієнтами, все частіше звертаються до широких можливостей електронної пошти. Це потрібно не кожній компанії, але лише тим, хто прагне залучати сучасні технології для підтримки відданості клієнтів і, в підсумку, формування прибутку.

Якщо ви готові використовувати на своєму підприємстві передові стратегії застосування електронної пошти, ось три напрямки, з яких можна почати.

Використовуйте власний сервер електронної пошти

Ваш магазин може бути зовсім невеликим, але клієнтам необов'язково знати про це. Завдяки власному серверу електронної пошти і можливості персоналізованих зв'язків із клієнтами, ваше підприємство справить враження масштабної діяльності. Плюс, розміщаючи електронну пошту в себе, ви одержуєте надійне і безпечне середовище електронної пошти, яка вам так потрібна.

Одним зі способів вирішення цієї проблеми є Microsoft Windows Small Business Server 2003 — серверне рішення, призначене для підприємств, яким потрібно швидко й ефективно відповідати своїм клієнтам. Windows Small Business Server надає вбудовану систему електронної пошти, включаючи засоби, що опираються на Exchange Server 2003 і Outlook Web Access і дають вам і вашим співробітникам доступ до електронної пошти навіть з-поза меж вашого офісу.

Використовуйте електронну пошту для маркетингових ініціатив

Існує безліч способів застосування електронної пошти для посилення зв'язків із клієнтами. Найкращою стартовою точкою може стати служба роботи з клієнтами. Навіть якщо ви не продаєте товари і послуги через Інтернет, можна з’ясувати електронні адреси клієнтів у точках продажу і розпочати взаємодію через електронну пошту. Для початку можна всього лише подякувати їм за покупку і запросити зв'язатися з вами, якщо знадобиться яка-небудь допомога. Windows Small Business Server 2003 надає загальну базу контактів, що допоможе керувати зростаючою кількістю клієнтів, одночасно забезпечуючи персоніфікацію комунікацій.

Далі можна повідомляти клієнтам про спеціальні заходи чи рекламні кампанії. При цьому можуть використовуватися як розсилки за всім списком електронних адрес, так і спеціалізовані розсилки. Треба тільки скористатися функцією злиття в Outlook 2003. Проводячи маркетингові компанії електронною поштою, слід пам'ятати, що повідомлення, що відправляються, повинні пропонувати реальні вигоди. Поштові скриньки більшості людей перевантажені, якщо ви хочете, щоб ваші листи відкривали і читали, вони повинні приходити вчасно, містити цікаві відомості (подумайте про знижки, купони, спеціальні пропозиції) і бути короткими.

За наявності відповідних ресурсів, альтернативою стійкій розсилці з рекламних електронних листів може служити електронний бюлетень, крім спеціальних пропозицій, що містить корисні відомості. Він не обов’язково має бути витвором мистецтва. Наприклад, якщо ви керуєте ветеринарною клінікою, можна відправляти щоквартальний бюлетень, що містить пару сезонних порад з догляду за тваринами плюс можливі спеціальні пропозиції. Можна також згадати про нові послуги чи нових співробітників. І знову ж таки, бюлетень має бути своєчасним, змістовним і коротким. Бюлетень, що містить цінні відомості — це найефективніший спосіб забезпечити довгострокову відданість клієнтів.

Попередження: Ось головне, що слід знати про маркетинг електронною поштою — не потрібно запитувати дозвіл на відправку листа на електронну адресу. Якщо ви одержуєте адресу електронної пошти, не сумнівайтеся, що його власник розуміє, що ви збираєтеся його використовувати. І не забувайте повідомляти клієнтам у кожному електронному листі, який відправляється їм, як вони можуть видалити себе зі списку розсилання — і негайно видаляйте їх, одержавши подібне прохання. Небажана електронна пошта тільки роздратує ваших клієнтів і змусить їх відвернутися від вас.

Використовуйте електронну пошту для створення професійного іміджу

Іноді невеликі штрихи можуть помітно змінити сприйняття вашого бізнесу. Відправляючи ділові електронні листи клієнтам, постачальникам та іншим партнерам, враховуйте ці «невеликі штрихи», що допоможуть у просуванні вашого підприємства:

• Підпис електронної пошти. Це текст чи зображення, що можуть бути присутнім в електронному листі під вашим ім'ям. Деякі використовують надихаючі цитати чи смішні висловлення, але ви можете використовувати підпис для просування свого бізнесу. Можна вставити рядок з додатковими відомостями про свою компанію навіть з описом спеціальної пропозиції чи рекламної акції, тому що в Outlook 2003 підпис електронної пошти можна легко змінити декількома швидкими клацаннями.

• Вкладіть a vCard. Це ще один спосіб гарантувати поширення відомостей про ваше підприємство. vCard — це Інтернет-стандарт для створення і поширення віртуальних візитних карток. Можна легко створити vCard у Outlook 2003 і вкласти її в повідомлення, що відправляються клієнтам.

Незалежно від того, як ви використовуєте електронну пошту для просування свого бізнесу, існує дві переваги, які оцінить будь-який власник підприємства: електронна пошта — це швидко і недорого.

за тваринами плюс можливі спеціальні пропозиції. Можна також згадати про нові послуги чи нових співробітників. І знову ж таки, бюлетень має бути своєчасним, змістовним і коротким. Бюлетень, що містить цінні відомості — це найефективніший спосіб забезпечити довгострокову відданість клієнтів.

Попередження: Ось головне, що слід знати про маркетинг електронною поштою — не потрібно запитувати дозвіл на відправку листа на електронну адресу. Якщо ви одержуєте адресу електронної пошти, не сумнівайтеся, що його власник розуміє, що ви збираєтеся його використовувати. І не забувайте повідомляти клієнтам у кожному електронному листі, який відправляється їм, як вони можуть видалити себе зі списку розсилання — і негайно видаляйте їх, одержавши подібне прохання. Небажана електронна пошта тільки роздратує ваших клієнтів і змусить їх відвернутися від вас.

Використовуйте електронну пошту для створення професійного іміджу

Іноді невеликі штрихи можуть помітно змінити сприйняття вашого бізнесу. Відправляючи ділові електронні листи клієнтам, постачальникам та іншим партнерам, враховуйте ці «невеликі штрихи», що допоможуть у просуванні вашого підприємства:

• Підпис електронної пошти. Це текст чи зображення, що можуть бути присутнім в електронному листі під вашим ім'ям. Деякі використовують надихаючі цитати чи смішні висловлення, але ви можете використовувати підпис для просування свого бізнесу. Можна вставити рядок з додатковими відомостями про свою компанію навіть з описом спеціальної пропозиції чи рекламної акції, тому що в Outlook 2003 підпис електронної пошти можна легко змінити декількома швидкими клацаннями.

• Вкладіть a vCard. Це ще один спосіб гарантувати поширення відомостей про ваше підприємство. vCard — це Інтернет-стандарт для створення і поширення віртуальних візитних карток. Можна легко створити vCard у Outlook 2003 і вкласти її в повідомлення, що відправляються клієнтам.

Незалежно від того, як ви використовуєте електронну пошту для просування свого бізнесу, існує дві переваги, які оцінить будь-який власник підприємства: електронна пошта — це швидко і недорого.
В умовах конкуренції, з якою сьогодні стикається більшість підприємств, велику роль відіграє лояльність клієнтів. Зрозуміло, що дешевше підтримувати задоволеність існуючих клієнтів, ніж постійно полювати за новими.

Але як гарантувати своїм клієнтам очікуваний ними рівень обслуговування — і що зможе стимулювати їхнє повернення? А найголовніше, як з цим впоратися, коли одночасно слід вирішувати мільйон інших проблем?

Організації, що приділяють особливу увагу роботі з клієнтами, все частіше звертаються до широких можливостей електронної пошти. Це потрібно не кожній компанії, але лише тим, хто прагне залучати сучасні технології для підтримки відданості клієнтів і, в підсумку, формування прибутку.

Якщо ви готові використовувати на своєму підприємстві передові стратегії застосування електронної пошти, ось три напрямки, з яких можна почати.

Використовуйте власний сервер електронної пошти

Ваш магазин може бути зовсім невеликим, але клієнтам необов'язково знати про це. Завдяки власному серверу електронної пошти і можливості персоналізованих зв'язків із клієнтами, ваше підприємство справить враження масштабної діяльності. Плюс, розміщаючи електронну пошту в себе, ви одержуєте надійне і безпечне середовище електронної пошти, яка вам так потрібна.

Одним зі способів вирішення цієї проблеми є Microsoft Windows Small Business Server 2003 — серверне рішення, призначене для підприємств, яким потрібно швидко й ефективно відповідати своїм клієнтам. Windows Small Business Server надає вбудовану систему електронної пошти, включаючи засоби, що опираються на Exchange Server 2003 і Outlook Web Access і дають вам і вашим співробітникам доступ до електронної пошти навіть з-поза меж вашого офісу.

Використовуйте електронну пошту для маркетингових ініціатив

Існує безліч способів застосування електронної пошти для посилення зв'язків із клієнтами. Найкращою стартовою точкою може стати служба роботи з клієнтами. Навіть якщо ви не продаєте товари і послуги через Інтернет, можна з’ясувати електронні адреси клієнтів у точках продажу і розпочати взаємодію через електронну пошту. Для початку можна всього лише подякувати їм за покупку і запросити зв'язатися з вами, якщо знадобиться яка-небудь допомога. Windows Small Business Server 2003 надає загальну базу контактів, що допоможе керувати зростаючою кількістю клієнтів, одночасно забезпечуючи персоніфікацію комунікацій.

Далі можна повідомляти клієнтам про спеціальні заходи чи рекламні кампанії. При цьому можуть використовуватися як розсилки за всім списком електронних адрес, так і спеціалізовані розсилки. Треба тільки скористатися функцією злиття в Outlook 2003. Проводячи маркетингові компанії електронною поштою, слід пам'ятати, що повідомлення, що відправляються, повинні пропонувати реальні вигоди. Поштові скриньки більшості людей перевантажені, якщо ви хочете, щоб ваші листи відкривали і читали, вони повинні приходити вчасно, містити цікаві відомості (подумайте про знижки, купони, спеціальні пропозиції) і бути короткими.

За наявності відповідних ресурсів, альтернативою стійкій розсилці з рекламних електронних листів може служити електронний бюлетень, крім спеціальних пропозицій, що містить корисні відомості. Він не обов’язково має бути витвором мистецтва. Наприклад, якщо ви керуєте ветеринарною клінікою, можна відправляти щоквартальний бюлетень, що містить пару сезонних порад з догляду за тваринами плюс можливі спеціальні пропозиції. Можна також згадати про нові послуги чи нових співробітників. І знову ж таки, бюлетень має бути своєчасним, змістовним і коротким. Бюлетень, що містить цінні відомості — це найефективніший спосіб забезпечити довгострокову відданість клієнтів.

Попередження: Ось головне, що слід знати про маркетинг електронною поштою — не потрібно запитувати дозвіл на відправку листа на електронну адресу. Якщо ви одержуєте адресу електронної пошти, не сумнівайтеся, що його власник розуміє, що ви збираєтеся його використовувати. І не забувайте повідомляти клієнтам у кожному електронному листі, який відправляється їм, як вони можуть видалити себе зі списку розсилання — і негайно видаляйте їх, одержавши подібне прохання. Небажана електронна пошта тільки роздратує ваших клієнтів і змусить їх відвернутися від вас.

Використовуйте електронну пошту для створення професійного іміджу

Іноді невеликі штрихи можуть помітно змінити сприйняття вашого бізнесу. Відправляючи ділові електронні листи клієнтам, постачальникам та іншим партнерам, враховуйте ці «невеликі штрихи», що допоможуть у просуванні вашого підприємства:

• Підпис електронної пошти. Це текст чи зображення, що можуть бути присутнім в електронному листі під вашим ім'ям. Деякі використовують надихаючі цитати чи смішні висловлення, але ви можете використовувати підпис для просування свого бізнесу. Можна вставити рядок з додатковими відомостями про свою компанію навіть з описом спеціальної пропозиції чи рекламної акції, тому що в Outlook 2003 підпис електронної пошти можна легко змінити декількома швидкими клацаннями.

• Вкладіть a vCard. Це ще один спосіб гарантувати поширення відомостей про ваше підприємство. vCard — це Інтернет-стандарт для створення і поширення віртуальних візитних карток. Можна легко створити vCard у Outlook 2003 і вкласти її в повідомлення, що відправляються клієнтам.

Незалежно від того, як ви використовуєте електронну пошту для просування свого бізнесу, існує дві переваги, які оцінить будь-який власник підприємства: електронна пошта — це швидко і недорого.

Источник: http://www.microsoft.com/ukraine/smb/resources/buisnessemail.mspx#

Категория: Реклама в Интернет | Добавил: Голышихина (19.12.2008)
Просмотров: 953 | Комментарии: 3
Всего комментариев: 3
3 arivederci  
0
а повторов то сколько..

2 Bellum  
0
маштабно

1 Admin001  
0
Голышихина, для кого эти рекомендации?!
Вы хоть сами их прочитали ?..
Еще и повторяетесь по три раза! dry

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz