|
Статистика |
|
|
|
|
|
|
| | |
|
Типова структура систем керування інформаційним контентом
Реферат складається з вступу, висновку і трьох розділів: • поняття CMS та її переваги; • вимоги до сучасного CMS-Системи; • огляд систем керування інтернет-проектами. У першому розділі йдеться про сутність системи CMS - системи керування контентом – це пакет програм, спеціально розроблений для керування сайтом. За допомогою цього проекту ми можемо керувати, змінювати, вдосконалювати інформаційний конвент, не будучи спеціалістом з даної сфери. Нам не потрібен фахівець, тому таким чином ми можемо економити і одночасно розвивати свій бізнес тощо. У другому розділі йдеться про вимоги до CMS. Це такі, як: загальні та вимоги до можливостей. Наприклад: «баннерообмінна система, з можливістю керування показами користувачів-клієнтів. Керування рекламними компаніями в рамках всіх сайтів засновані на системі. Партнерська система для поширення в рамках ресурсів не вхідних у систему; система обміну короткими повідомленнями з можливістю підключення мобільного телефону й SMS сервісу тощо». Третій розділ – про системи керування конвентом. Завдяки такій великій застосовності CMS, їхня кількість із кожним днем росте. На сьогодні відомо більше 165 комерційних систем керування контентом, придатних для самих різних завдань - від підтримки невеликого сайту невеликої компанії до повноцінного інтернет-магазина або новостного порталу. А також представлені безкоштовні системи (61 система) керування контентом для ваших проектів. Деякі з них цілком придатні для створення комерційних сайтів.
|
Категория: Интернет-маркетинг | Добавил: KharchenkoNatasha (14.11.2008)
|
Просмотров: 578
|
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
| |
| | |
|
|
Радио 101 |
|
|
|
|