Воскресенье, 22.12.2024, 22:10
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Интернет-маркетинг

Методи використання електронної пошти як засобу маркетингу.
Методи використання електронної пошти як засобу маркетингу.
Я обрав цю тему реферату виходячи з власної зацікавленості у такому повсякденному явищі, як електронна пошта.
В даній роботі я розглянув виникнення електронної пошти, доцільність використання e-mail повідомлень з метою реклами підприємств, їх вплив на імідж компанії, застосування різних методів розсилки реклами за допомогою електронної пошти, перспективи розвитку реклами в інтернеті.
Важко уявити собі людину, яка в наш час не використовує різноманітні можливості мережі інтернет, не переоцінити вплив на життя людей, і з кожним днем інтернет все більше поєднується з нашим життям.
Спам  повідмлення - один з найпопулярніших методів реклами за допомогою електронної пошти, за даними статистики у 2005 році склав майже 50 відсотків всієї реклами в мереєі інтернет. Але як він впливає на імідж компанії? Власно для мене, як і для багатьох користувачів мережі, бачити кожного разу у поштовій скринькі невідомі повідомлення і видаляти їх, викликає роздратованість. Навіщо компанії ж роблять? Мені здається, тому що для компаній спам-розсилка майже нічого не коштує.
Категория: Интернет-маркетинг | Добавил: valdemar (13.11.2008) | Автор: Мхитарян Армен
Просмотров: 796
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz