Методи використання електронної пошти як засобу маркетингу. Я обрав цю тему реферату виходячи з власної зацікавленості у такому повсякденному явищі, як електронна пошта. В даній роботі я розглянув виникнення електронної пошти, доцільність використання e-mail повідомлень з метою реклами підприємств, їх вплив на імідж компанії, застосування різних методів розсилки реклами за допомогою електронної пошти, перспективи розвитку реклами в інтернеті. Важко уявити собі людину, яка в наш час не використовує різноманітні можливості мережі інтернет, не переоцінити вплив на життя людей, і з кожним днем інтернет все більше поєднується з нашим життям.
Спам повідмлення - один з найпопулярніших методів реклами за допомогою електронної пошти, за даними статистики у 2005 році склав майже 50 відсотків всієї реклами в мереєі інтернет. Але як він впливає на імідж компанії? Власно для мене, як і для багатьох користувачів мережі, бачити кожного разу у поштовій скринькі невідомі повідомлення і видаляти їх, викликає роздратованість. Навіщо компанії ж роблять? Мені здається, тому що для компаній спам-розсилка майже нічого не коштує.
|