Створення електронного магазину є правильним рішенням, бо такі сайти є засобами для on-line комерції і являються прекрасним доповненням бізнесу. Містять каталоги товарів, засоби для перегляду характеристик товару, операції з корзиною, перегляд стану замовлення, аудит роботи магазину, системи обслуговування замовлень і виявлення маркетингових особливостей і тенденцій ринку, допомога покупцям. Подібні системи можуть інтегруватися з корпоративними програмами і базами даних підприємств. Інтернет-магазини стають все популярнішими у покупців, відбувається це не тільки тому, що здійснювати купівлю в Інтернеті стає все вигідніше, зручніше та доступніше. Для підприємців Інтернет-магазин часто стає виходом на новий рівень бізнесу - електронного, бізнесу в мережі Інтернет, оскільки дозволяє продавати товари та послуги в on-line режимі, досягати підвищення рівнів продажу, укріплювати популярність фірмового стилю, бренду, торгової марки, підвищувати кількість потенційних покупців. Чому це так? Інтернет-магазини прості у користуванні та управлінні для власника, зручний для відвідувача. Власник має можливість: управляти каталогом товарів, перейменовувати та переносити розділи, створювати нові сторінки, редагувати тексти на сайті з такою ж легкістю так, як це робиться в Word. Сучасні успішні Інтернет-магазини уже сьогодні не тільки не уступають по кількості проданих товарів та послуг фірмам, які не мають представництва в мережі, а в деяких галузях комерції навіть перевершують їх. Загалом за прогнозами аналітиків в найближчому майбутньому більшість покупок буде здійснюватись в мережі Інтернет, так як вибирати товари не виходячи з дому, за допомогою поширеної системи пошуку, електронного каталогу досить зручно. А розрахуватись в інтернет-магазині за придбаний товар можна як «не відходячи від каси» за допомогою платіжної картки, електронних грошей та ін., так і безпосередньо при доставці. Можна зробити висновок, що основні мотиви створення web-сайту для магазину: Пошук нових покупців і збільшення об'єму продажу Компанія, що працює на традиційному ринку за допомогою Інтернет може охопити велику аудиторію. В мережі Інтернет немає меж і всі ваші потенційні клієнти знаходяться на відстані одного клацання миші. Ви можете проводити інтерактивні опитування і голосування для маркетингових досліджень. Це дозволить швидко реагувати на зміни купівельного попиту Реклама, що охоплює широку аудиторію Проведення рекламної компанії в Інтернет набагато дешевше, ніж в традиційних ЗМІ, а дія на цільову аудиторію - набагато потужніша. Крім того, ви можете оперативно управляти рекламною компанією, змінюючи інформацію на сайті. Демонстрація товарів і послуг надаватиме повну інформацію вашим майбутнім клієнтам і доповнюватиме традиційну рекламу Інформаційна і сервісна підтримка клієнтів Здійснюється 24 години на добу. Ви можете організувати прийом замовлень і підтримку клієнтів, формувати бази відповідей на найпоширеніші питання, надавати додатковий сервіс (розсилка прайс-листів, оновлення програм, поповнення баз даних). Більше не потрібно буде посилати прайс-листи факсом або проводити телефонні консультації Формування іміджу компанії Наявність сайту, що надає цінну інформацію про діяльність компанії і граючого активну роль в бізнесі, стала хорошим тоном в сучасному діловому світі при спілкуванні з партнерами. І навпаки, відсутність сайту може негативно відобразитися на іміджі фірми. Інформаційний канал обміну інформації з партнерами Може істотно спростити багато бізнес-процесів. Документація, внутрішні документи, прайс-листи можуть передаватися між представництвами компанії через web-сайт. Перехід до електронного документообігу збільшить швидкість роботи і понизить невигідні витрати.
Категория: Интернет-маркетинг | Добавил: lyu (20.12.2007)
| Автор: Захарченко Людмила