Дана робота дає змогу зрозуміти, що в наш час досить стрімко розвиваються Інтернет-технології. Вони запроваджуються майже у всі сфери діяльності людини. Зараз в багатьох школах та навчальних закладах майже не можливо обійтись без Інтернету. Створюються комп'ютерні центри навчання, що працюють на базі мережевих технологій. Це дозволяє вирішити ряд проблем, пов'язаних з числом охочих здобути освіту, що постійно збільшується, і дають можливість здобувати освіту незалежно від місцезнаходження.
За допомогою запровадження Інтернет-технологій в учбові заклади стає легше проводити контроль знань. Використовуються комп’ютерні тести, які одразу видають результати і бали.
Інтернет-технології також використовуються в маркетинговій діяльності підприємства. Мережа Інтернет як засіб та середовище комунікації може бути ефективно використана для проведення маркетингових досліджень (опитування, спостереження поведінки відвідувачів на основі статистичних даних). Інтернет-технології надають можливості змінювати межі ринків (перехід від локальних до міжнародних), міняти принципи конкуренції та надавати нові засоби для ведення конкурентної боротьби. Компанії активно використовують Інтернет, щоб прорекламувати свою продукцію, створюють сайти, де описують свою діяльність і свою продукцію. Завдяки цьому споживач може дістати інформацію не виходячи з дому.
В частині про Інтернет-додатки описується те, для чого вони потрібні, які функції виконують, та новітні розробки в цій сфері.
Вивчаючи потенціал України на ринку Інтернет-технологій можна сказати, що він досить великий. У Вашингтоні була організована конференція, яка зібрала фахівців та лідерів ринку комп’ютерних та Інтернет-технологій з України та США. Висновком цієї конференції було те, що Україна може легко конкурувати з такими потужними гравцями на цьому ринку, як Індія, Китай, Ірландія чи Ізраїль у виконанні замовлень на розробку комп’ютерних програм та інших високотехнологічних продуктів. Ще минулого року Українсько-американська бізнес-рада налічувала лише 22 компанії. У 2008-му році кількість членів організації збільшилась утричі.
В частині «Internet-технології як засіб організації доступу до баз даних науково-технічної інформації» ми бачимо, що кількість Web-серверів в українському сегменті досягла позначки 4,5 тисяч. З самого початку мережа була орієнтована на пошук науково-технічної інформації. Одним з ефективних засобів доступу до неї є пошукові системи, які з'явилися майже одночасно з появою комп'ютерної техніки.