Брокери – це організатори ринка: вони зводять разом покупців і продавців, і сприяють в проведенні операцій. Загалом брокери беруть винагороду чи комісійну за кожну операцію, яка була проведена за їх допомогою. Формула розрахунку винагород може різнитися. Брокерські моделі включають наступні:
Ринок обміну, Системи обробки і виконання замовлень "куплю/продам",
Система накопичення попиту, Брокер аукціона, Брокер операцій, Дистриб'ютор (агент з продажу), Пошукова система, Віртуальний магазин.
Пошукові cистеми зазвичай складаються з трьох компонентів:
- агент (павук, кроулер або робот), який переміщається по Мережі і збирає інформацію;
- база даних, яка містить всю інформацію, що збирається павуками;
- пошуковий механізм, який люди використовують як інтерфейс для взаємодії з базою даних.
Різні пошукові системи використовують різні алгоритми ранжирування, проте основні принципи визначення релевантності наступні:
1. Кількість слів запиту в текстовому вмісті документа (т.е. в html-коді).
2. Теги, в яких ці слова розташовуються.
3. Місце розташування шуканих слів в документі.
4. Питома вага слів.
Віртуальний магазин - це реалізоване в мережі Інтернет представництво шляхом створення Web-сервера для продажу товарів і послуг іншим користувачам мережі Інтернет. Віртуальний магазин називають також Інтернет-магазіном. До нього повністю личить визначення віртуального підприємства.
Серед методів роздрібного продажу товарів в Мережі можна виділити :
Інтернет-вітріна - швидше це рекламний сервер. На вітрині викладають інформацію про товари, яку постійно оновлюють.
Торгівельний автомат може не лише виконувати функції вітрини, але і приймати замовлення і передавати їх менеджерові, тобто оформляти замовлення і виписувати рахунки на оплату без наявності покупця.
Автоматичний магазин – ефективне і комплексне рішення у торговому бізнесі. Він не тільки виписує рахунки, але й відстежує закази, приймає електронні платежі і формує заявки на доставку покупцям
Посередницька модель ведення бізнесу в інтернет дуже успішно зароджується в нашій країні, а особливо це стосується віртуальних магазинів. Електронна торгівля у віртуальному магазині грунтується на тій же структурі, що і традиційна торгівля. Переваги віртуального магазина перед реальним очевидні. Зменшується чисельність персоналу за рахунок скорочення об'єму взаємодії з клієнтами, оренда дискового простору і розміщення «електронної вітрини» дешевше і простіше за оренду торгівельних приміщень і розміщення товарів на полицях, немає нужди в касовому обслуговуванні і так далі. Так само віртуальний магазин можна використовувати як ефективний спосіб маркетингового дослідження, тим паче, що сьогодні ця послуга досить дорога в маркетингових агенствах. Будь-який користувач мережі Інтернет може швидко заповнити анкету, пропоновану йому магазином через комп'ютер. Це дозволяє без особливих витрат вивчити потреби і смаки потенційних покупців і врахувати результати маркетингового обстеження в своїй роботі.
|