Воскресенье, 22.12.2024, 22:31
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Электронный бизнес

Посередницька (брокерська) модель ведення бізнесу в інтернет

Брокери це організатори ринка: вони зводять разом покупців і продавців, і сприяють в проведенні операцій. Загалом брокери беруть винагороду чи комісійну за кожну операцію, яка була проведена за їх допомогою. Формула розрахунку винагород може різнитися. Брокерські моделі включають наступні:

Ринок обміну, Системи обробки і виконання замовлень "куплю/продам",

Система накопичення попиту, Брокер аукціона, Брокер операцій, Дистриб'ютор (агент з продажу), Пошукова система, Віртуальний магазин.

Пошукові cистеми зазвичай складаються з трьох компонентів:

  • агент (павук, кроулер або робот), який переміщається по Мережі і збирає інформацію;
  • база даних, яка містить всю інформацію, що збирається павуками;
  • пошуковий механізм, який люди використовують як інтерфейс для взаємодії з базою даних.

Різні пошукові системи використовують різні алгоритми ранжирування, проте основні принципи визначення релевантності наступні:

1.     Кількість слів запиту в текстовому вмісті документа (т.е. в html-коді).

2.     Теги, в яких ці слова розташовуються.

3.     Місце розташування шуканих слів в документі.

4.     Питома вага слів.

Віртуальний магазин  - це реалізоване в мережі Інтернет представництво шляхом створення Web-сервера для продажу товарів і послуг іншим користувачам мережі Інтернет. Віртуальний магазин називають також Інтернет-магазіном. До нього повністю личить визначення віртуального підприємства.

 

         Серед методів роздрібного продажу товарів в Мережі можна виділити :

 

Інтернет-вітріна - швидше це рекламний сервер. На вітрині викладають інформацію про товари, яку постійно оновлюють.

Торгівельний автомат може не лише виконувати функції вітрини, але і приймати замовлення і передавати їх менеджерові, тобто оформляти замовлення і виписувати рахунки  на оплату без наявності покупця.

Автоматичний магазин ефективне і комплексне рішення у торговому бізнесі. Він не тільки виписує рахунки, але й відстежує закази, приймає електронні платежі і формує заявки на доставку покупцям

 

Посередницька модель  ведення бізнесу в інтернет дуже успішно зароджується в нашій країні, а особливо це стосується віртуальних магазинів. Електронна торгівля у віртуальному магазині грунтується на тій же структурі, що і традиційна торгівля. Переваги віртуального магазина перед реальним очевидні. Зменшується чисельність персоналу за рахунок скорочення об'єму взаємодії з клієнтами, оренда дискового простору і розміщення «електронної вітрини» дешевше і простіше за оренду торгівельних приміщень і розміщення товарів на полицях, немає нужди в касовому обслуговуванні і так далі. Так само віртуальний магазин можна використовувати як ефективний спосіб маркетингового дослідження, тим паче, що сьогодні ця послуга досить дорога в маркетингових агенствах. Будь-який користувач мережі Інтернет може швидко заповнити анкету, пропоновану йому магазином через комп'ютер. Це дозволяє без особливих витрат вивчити потреби і смаки потенційних покупців і врахувати результати маркетингового обстеження в своїй роботі.

 

Категория: Электронный бизнес | Добавил: To4ka (12.12.2008)
Просмотров: 1112
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz