Моделі бізнесу, засновані на використанні Інтернет
Обговорюючи електронний бізнес, як загальну тему можна дати йому визначення, і сказати, що він представляє собою комплекс бізнес-відносин які включають фази формування стратегії електронного бізнесу і інтернет-додатків. В моєму рефераті мова йшла про моделі бізнесу, що засновані на використанні Інтернет. В свою чергу, моделі бізнесу – це ті ділові процеси, що дають можливість компанії вийти на безпосередній контакт із клієнтом, дозволивши йому відігравати визначену роль у компанії. Іншими словами, це нові ступені спілкування з клієнтом. Одним з найважливіших факторів впровадження систем електронного ведення бізнесу є можливість скоординувати всі ділові процеси. Один з аспектів моделі - вивчення ринку, пошук партнера, інформації про нього, проведення переговорів і укладення угод. Це типові взаємовідносини двох фірм, які починають працювати одна з іншою. Вивчення ринку і пошук партнера. Перша фаза, фаза інформації. Наступна фаза. Збір інформації про партнера: підтвердження його можливостей і ділових якостей. Роблячи висновки, можна сказати, що інтернет, що спочатку розвивався як некомерційна комп'ютерна мережа, зараз перетворюється у засіб економічного розвитку. Електронна торгівля та Інтернет - реклама змінюють традиційні економічні відносини.