Воскресенье, 22.12.2024, 22:27
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Электронный бизнес

Проект та вимоги до інформаційного наповнення Web-ресурсу

Web-ресурс, як сукупність Web-сторінок, є структурною одиницею Інтернету. Саме Web-ресурс містить в собі інформацію різного вигляду, пошуком якої відвідувач займається в Інтернет-просторі. Саме донесення інформації відвідувачеві є основним завданням Web-ресурсу.

Перш ніж створювати Web-ресурс, замовник узгоджує з розробником цілі, з якими створюється ресурс. Розробник розповідає замовникові про можливості технологій, вони узгоджують основний напрямок ресурсу, його призначення.

Потім замовник конкретизує мету ресурсу: чи це корпоративний сайт, чи Інтернет-магазин, чи презентація.

Розроблювач Web-ресурсу студіює сайти конкурентів, обирає, які з їх складових можна аналогічно створити на своєму сайті, які додати і які вдосконалити. Важливим питанням, що потребує уваги на етапі проектування ресурсу, є технічна підтримка.

Майбутнє наповнення та дизайн Web-ресурсу великою мірою залежить від цільової аудиторії, тобто майбутніх відвідувачів сайту, від їх віку, статі, країни проживання.

Сайт може фінансуватися розробником, за рахунок реклами чи за плату відвідувачів ресурсу. Залежно від цього на сайті можуть бути розміщені банери або лічильники.

Далі розробник отримує від замовника  побажання щодо інформації та структури сторінок, враховує їх під час організації інформації Web-ресурсу.

Обговоривши всі вищезазначені пункти, розробник складає та узгоджує з замовником план втілення проекту в життя.

Вимоги до інформаційного наповнення Web-ресурсу відрізняються залежно від мети його створення.  Кожен Web-ресурс  містить головну сторінку. Решта складових інформаційного наповнення може варіюватися. Корпоративні сайти в основному містять історію компанії, типові документи, контракти, партнерів, каталог продукції. Ознайомлювальні сайти можуть містити дані про організацію, документи, статут, новини.  Інтернет-магазин містить дані про продукцію, характеристики, ціни, умови купівлі-продажу.

Проект Web-ресурсу складається перед його створенням, і є тією канвою, на яку накладаються усі дизайнерські рішення, інформація,  документи. Проект – це той базис, фундамент, на якому будується Web-ресурс, тому важливо не ігнорувати цей етап, а приділяти йому належну увагу як замовнику, так і розробнику.

Категория: Электронный бизнес | Добавил: nton (18.12.2007) | Автор: Антон
Просмотров: 1128 | Комментарии: 3
Всего комментариев: 3
3 Anuta  
0
классная статья smile

2 lesnichok  
0
Мне очень нравится. Честно говоря, мне кажется, эту статью написал гениальный человек. Вопрос раскрыт полностью, но при этом ничего лишнего. biggrin Буду очень рада пообщаться с автором этой статьи, если он мне напишет. Написано простыми словами, без лишнего углубления в терминологию. Хорошая статья, самая лучшая на этом сайте, как я считаю. Заслуживает 15 балов. biggrin

1 nton  
0
классная статья biggrin побольше бы таких wink

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024 Сайт создан в системе uCoz