Четверг, 09.01.2025, 23:04
Internet-технологии в бизнесе
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории раздела
Электронный бизнес [68]
Интернет-маркетинг [42]
Реклама в Интернет [32]
Документооборот [5]
Корпоративные порталы [30]
Защита информации [44]

Статистика


Забобрить!

Главная » Статьи » Статьи студентов » Электронный бизнес

Встановлення джерел фінансування інтернет-ресурсу
В інтернет просторі зараз існує безліч ресурсів. Різноманітні фірми та компанії створюють сайти з метою залучення нових клієнтів, представлення товарів і послуг, тим самим забезпечуючи позитивний імідж фірми. Також, в залежності від змісту виділяють різноманітні типи інтернет-ресурсів: презентаційні, корпоративні, інформаційні, електронні інтернет–магазини, консультативні.
Створюючи сайт, власник або розробник зіштовхнеться з проблемою оплати створення і підтримки сайту, на основі цього виникає питання: “Де взяти на це кошти?” - тобто він повинен визначити джерела, з яких він отримуватиме ці кошти. Або це буде самофінансування, або отримування плати з відвідувачів за перегляд інформації на сайті, або отримання плати за розміщення реклами на сайті.
Метою моєю роботи було визначити, на що здійснюються основні витрати при розробці сайту і, які є джерела їх фінансування.
С творюючи сайт, його розробник в першу чергу повинен здійснювати витрати на його проектування, дизайн та програмування. Основним джерелом фінансування і заробітку на сайті є реклама. Існують такі форми Internet-реклами: банери, банери нового покоління – rich-media, текстові блоки, рекламні вставки (interstitials), міні-сайти, колажі та інші. За їх розміщення на своєму сайті, власник отримує плату від рекламодавців. Особливого поширення в мережі Internet набула банерна реклама.
Звісно, можливим є варіант самофінансування створення і підтримки сайту, коли власник сайту інвестує в свій сайт власні кошти, зароблені іншою діяльністю, при цьому на сайті не буде ні реклами, ні посилань на інші сайти тощо. Але це в основному стосується великих фірм та підприємств.
Людині або фірмі, що створює сайт необхідно визначити джерела фінансування цього сайту. Звісно потрібно враховувати, що кошти потрібні не тільки на створення і проектування ресурсу, а й на його розкрутку і оновлення інформації на сайті. На сьогоднішній день це дуже актуальна тема, розгляд якої може дати поштовх до визначення нових способів заробітку на сайті.
Категория: Электронный бизнес | Добавил: hollykit (24.12.2008)
Просмотров: 994
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Радио 101

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2025 Сайт создан в системе uCoz